موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

روزانه نوشت اول

نیلو :) ۱۴۰۲/۳/۱۴، ۱۰:۰۰

همون طوری که  به ندرت پیش میاد سریال و فیلم ایرانی بیینم و تمایلم به فیلم و سریال خارجی بیشتر تو زمینه موسیقی این قضیه صدق میکنه ‌‌....

نمی‌دونم چرا ولی اکثرا موسیقی ایرانی برام معنی و مفهوم نداره انگار لحظه ای و مودیه ...

اما با این وجود من هنوزم موسیقی های مرتضی پاشایی خدابیامرز خیلی دوست دارم . نمیدونم چی پشت آهنگ هاشه اما معنی و مفهوم و ریتم و صداش جوری که بعد از گذاشت این همه سال هنوزم آهنگ هاش برام هم تازگی داره و هم  با معنی و مفهومن . هرچند غم انگیز و دوست داری همراهش گریه کنی اما بازم به بقیه آهنگ های نسل جدید ترجیح میدم : دی 

این روزا دو تا آهنگ " خداحافظی " و " کجایی " زیاد گوش میدم و غم عجیبیش منو هن درگیر کرده . اما بازم پر حس مثبته !!


فرجه های امتحانی شروع شده و رسما از امروز باید شروع کنم به درس هایی که هیچ وقت نخوندم . از طرفی استرس میانه هم هست ...

میانه اولین امتحان و مهم ترین امتحان دوست ندارم این امتحان خراب کنم اونم درسی که استادش انقدر برام عزیزه !


+ میشه واقعا ترم بعد پیشرفته و مالی ۲ برداره ؟! 

یعنی واقعا دلم میخواد این اتفاق بیوفته نمیدونم ولی بنظرم بین همه استاد های دانشکده مون ایشون از همه با سواد تر و بهتر 

یعنی میخوای بگی سریال جیران رو ندیدی؟ 

۱۴ خرداد ۰۲
پاسخ
خوش اومدید 
نه ندیدم 😁 تنها سریال ایرانی که اخیرا دیدم شهزاد بود اونم فصل اولش ...
فصل دومش تا نیمه دیدم و دراپ کردم 
۱۴ خرداد ۰۲

قسمت اول سریال جیران رو ببین

اگه مجذوب نشدی هرچی خواستی به من بگو

۱۴ خرداد ۰۲
پاسخ
انشالله در یک فرصت مناسب نگاه میکنم 
۱۴ خرداد ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama