موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

روز نوشت دوم

نیلو :) ۱۴۰۲/۳/۱۵، ۱۲:۳۵

هیج وقت از اینکه چیزی برای من نبود و بهش نرسیدم ناراحت نبودم 

اما وقتی که چیزی برای من نیست اما وانمود میکنید برای منه و در اوج تصوراتم 

اون مال خودتون میکنید بی‌رحمانه ترین شکل ممکنه آسیب می‌زنید...

از ماجرا این حرف دست یک ماهی میگذره و به لطف اون بالایی تونستم خیلی زود با این قضیه کنار بیام و به حالت نرمال برگردم اما هنوزم وقتی به حرفایی که قبلا گفتید فکر میکنم ته قلبم تیر میکشه ....

شاید چون زیادی ساده بودم و همچین چیزایی جدی میگرفتم :)

خودم سر زنش میکنم بابت حرفایی که قبلا گفته بودم و تظاهر میکنم دیگه مثل قبل در موردش فکر نمی‌کنم....

خواهشا الکی الکی شوخی نکنید و با احساسات دیگران بازی نکنید . 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama