موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

" The Happiest Girl "

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۴، ۱۲:۲۱

 

 

 

.پ.ن : همزمان با اتفاقات اخیر این آهنگ منتشر شد با عنوانی  متناقض با وضعیت ما و مفهوم و ریتم آشنا ما دختر هاست  ...🖤

این آهنگ برای من یکی از با معنی ترین و غم انگیز ترین آهنگ های پاپ که گوش دادم و جایگاه خیلی خاصی داره برام 

معنی انگلیسی و فارسی آهنگ تو قسمت ادامه مطلب  میذارم 

 

من خوش حالم ترین دخترم 

 

Don′t hold my hand, don’t beg me back

دستام رو ول کن، بهم التماس نکن که برگردم

 

Don′t say that we’ll make it through this

نگو که قراره باهم این مشکلات رو پشت سر میذاریم

 

Yeah, if I’m so beautiful, then why?

آره، اگه من خیلی زیبا هستم، پس چرا؟

 

The doors we slammed, the plates we smashed

درهایی که به هم زدیم، بشقاب هایی که شکستیم

 

Echo with the sound of madness

تموم اون صداها با صدای خشم و ناراحتی درونی مون توی ذهنم تکرار میشن

 

I can′t remember why we try

نمیتونم بخاطر بیارم که چرا همچنان تلاش میکردیم

 

My heart only wants you

قلبم فقط تو رو میخواد

 

The moment you say no

لحظه ای که نه می گویی

 

But tonight, I′ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You’ll see like it doesn′t matter

و منو خواهی دید که انگار اصلا برام مهم نیست

 

Tonight, I’ll be the happiest girl in the world

امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

But tonight, I’ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

Don’t make us saints, we’re wards of pain

ما رو مقدس نکن، ما از درد رنج می بریم

 

The past and a perfect picture

گذشته و یک تصویر کامل

 

There′s no one else to blame this time

و این بار هیچ کس مقصر و مسئول این عشق شکست خورده نیست

 

Don′t change the truth, we can’t undo

حقیقت رو تغییر نده، نمیتونیم شرایط رو به حالت اول برگردونیم

 

The high we chase, steal the crash, no

اوجی که ما تعقیبش میکنیم ،سقوطی که میدزدیم ، نه

 

You′re not the one who gets to cry

تو کسی نیستی که باید گریه کنه

 

My heart only wants you

قلبم فقط تو رو میخواد

 

The moment you say no

لحظه ای که نه می گویی

 

But tonight, I’ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it doesn’t matter

و منو خواهی دید که انگار اصلا برام مهم نیست

 

Tonight, I′ll be the happiest girl in the world

امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You’ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

But tonight, I’ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

But tonight, I′ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You’ll see like it doesn′t matter

و منو خواهی دید که انگار اصلا برام مهم نیست

 

Tonight, I’ll be the happiest girl in the world

امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

I can stop the tears if I want to

اگه بخوام می تونم جلوی اشک ها رو بگیرم

 

But tonight, I’ll be the happiest girl in the world

اما امشب، من خوشحال ترین دختر در جهان خواهم بود

 

You′ll see like it never happened

و منو خواهی دید که جوری رفتار میکنم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده

 

لبخد رو لبم اوردی....مرسی نیلو جونم

۴ آبان ۰۱
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم 
۴ آبان ۰۱

خوانندش خوش صداست ولی خب من زیاد آهنگ گوش نمیدم نهایت تا happiest girl :)

۴ آبان ۰۱
پاسخ
👌👌👌
۴ آبان ۰۱

ان شاءالله در این لحظه شاد باشی

۴ آبان ۰۱
پاسخ
ممنونم عزیزم 
۴ آبان ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama