موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

نگاهی به انیمه صدای سکوت

نیلو :) ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، ۱۲:۳۷


صدای سکوت از اون دسته از فیلم هایی که در نهایت سادگی و ملو بودنش بشخصه برای من شوکه کننده و متاثر کننده بود از همون شروع داستانش که با آمدن نیشیما شوکو [ شخصیت اول زن داستان ] به مدرسه ابتدایی بگیر تا اتفاق شوکه کننده که در یک سوم پایانی فیلم انجام میده ‌...

داستان توی یه مدرسه ابتدایی روایت میشه و مثل هر کلیشه مدرسه ای دیگه دانش آموز انتقالی جدیدی به اسم نیشیماشوکو داریم که به تازگی به این مدرسه میاد و با اومدنش به این مدرسه جدید یه سری دردسر و اتفاقات عجیب همراه خودش میاره ....

نیشیماشوکو کارکتر آرام و مهربونی و صد البته ترحم برانگیزه و علارغم همه این مهربونی ها مورد آزار و اذیت همکلاسی هاش قرار میگیره و تصمیم به عوض کردن مدرسه اش میگیره و ....

بنظر من انیمه " صدای سکوت " به نوعی باز گو کننده رفتار و عملکرد دیروز ما و تاثیرش در حال بیان کنه.

این روزا تو دنیا کیدراما فیلم و سریال هایی زیادی با محتوای قلدری تو دوران نوجوانی و مدرسه ساخته میشه اما وجه متمایز کننده کیدراما و این انیمه در اینکه شخصیت کلیدی به جای قربانی همون فرد قلدر مدرسه ...

کارکتر ایشیدا بشخصه برای من یکی از متاثر کننده ترین شخصیت های خاکستری دنیا انیمه ...

کارکترکه بشدت رئال و واقعگرانه به دور از اغراق نوشته شده و تاپایان اون وجهه خاکستری بودنش حفظ کرد . رشد شخصیتی ایشیدا از پسرکی که با قدرت و زور و بازو میخواست برتر بودنش به همه نشون بده تا تنها و منزوی شدنش و تلاش برای جبران خطاهاش و تغییر و تحولی که من مخاطب در یک سوم پایان فیلم شاهدش بودم اون رو به یکی از ماندگار ترین کارکتر ها تبدیل میکنه ...

کارکتر پردازی این انیمه بشخصه خیلی باب پسندمنه و تقریبا میشه گفت مخاطب با شخصیت های متفاوت و زیادی سر و کار داره و از رشد شخصیتی هر کدام میتونه درس هایی بگیره . 

انیمه "صدای سکوت " یکی دیگه از انیمه هایی جادویی ژاپنی بود که بعد از تموم شدنش منو برای دقایقی در دنیا ساده اش و دیالوگ های تامل برانگیزش در رابطه با دوستی ، عشق و دوست داشتن خود و ...غرق می‌کرد اگر شما به دنیا انیمه علاقه مندید پیشنهاد میکنم از انیمه زیبا از دست ندید


امتیاز روشنا: ۹ از ۱۰


#نقد_انیمه    

#ASilentVoice

↳ @news_kdrama2021 ༉‧₊˚

شخصیت اصلی‌ش برام وایب دونگمه داره.

اسم ژاپنی دونگمه ایشیدا بود واون دختر کنارش،لال بود:)))

یکی از انیمه های خیلی دوست داشتنی برای منه.

۲۹ اسفند ۰۱
پاسخ
وو😍👌👏👏👏
چه جالب پس ممکنه خانم نویسنده از این انیمه الهم گرفته باشه برای سریالش 
برای منم خیلی با معنی بود این انیمه یکی این یکی فرزندان گرگ ...
انگار تازه دنیا انیمه داره برام معنی پیدا میکنن شخصیت های قشنگ شون تازه دارن پیدا میشن 
۱ فروردين ۰۲

منم شروع انیمه دیدنم با همینا بود.

سایلنت ویس،سرود قلب،نام تو،فرزندان گرگ وشهر اشباح.

حالا ایشالا بیای سمت سریالیاشون واز اونا هم خوشت بیاد.

اونا محشر ترن.

۱ فروردين ۰۲
پاسخ
نمیدونم چرا یکم تو شروع کردن انیمه سریالی دو به شکم !!
میترسم با دنیا سینمایی هاشون متفاوت باشه ... من این جور انیمه های چه از نظر داستان چه از نظر رنگ آمیزی و نقاشی خیلی دوست دارم ...

+ این نجوای قلب خیلی چشمک زنه ...
بقیه شو دیدم تقریبا 
۱ فروردين ۰۲

منم دقیقا همینطور بودم اون اوایل. دوست نداشتم سریالی رو شروع کنم چون فکر میکردم با سینمایی ها متفاوت باشه.

متفاوت بود اما خیلی بهتر بود بنظرم.

ببین نمیخوام بگم بی نظیرن چون نه. نیستن ومشکلات خاص خودشونو دارن.

اما اگه سبک خودتو پیدا کنی وباهاش ارتباط برقرار کنی خیلی لذت میبری. تجربه ی فوق العاده ایه.

پیشنهادی های من اول وایولت اورگاردن،بعد سگ های ولگرد بانگو(این انیمه فوق العاده ست ولی ممکنه یکم طول بکشه تا ازش خوشت بیاد. چون مدتی طول میکشه بیفته روی غلتک) وشاید هم یکمی شیطان کشه.

حالا نمیدونم.

۱ فروردين ۰۲
پاسخ
ممنونم ز پیشنهادت عزیزم 
۲۷ ارديبهشت ۰۲

سلام نیلوفر جان خوبی؟ بهترین روزای کی درامری ام رو اینجا گذروندم، خیلی لذت می‌بردم از سریال دیدن، بعد میومدم اینجا واستون تعریف می‌کردم چی دیدم... خیلی خوش میگذشت، دیگه فعالیت ندارید؟ ایمیلمو گذاشتم بهم پیام بدین عزیزم

۱۹ ارديبهشت ۰۲
پاسخ
سلام عزیزم 
وقت شو ندارم گلم هر از گاهی تو چنل یا اینستا پست میذارم ولی مثل سابق پیگیر کیدراما نیستم 
۲۷ ارديبهشت ۰۲

تصمیم گرفتم انیمه شو ببینم^^

۲۸ شهریور ۰۲
پاسخ
بسیار انیمه زیباییه
۱ مهر ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama