موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

ترم چهارم حسابداری...

نیلو :) ۱۴۰۲/۳/۱۱، ۱۴:۳۳

ترم چهارم داره به روز های پایانی خودش نزدیک میشه ...

یه شنبه مونده و بعد تمام ...البته بخش مهم و سختش مونده 😁

اما من دلم تنگ میشه برای این روزااا


دلم برای تک تک کلاس های میانه ۲ تنگ میشه 

اوراق قرضه/ شرکت سهامی / سرمایه گذاری و حتی این جریانات نقدی 

دلم تنگ میشه برای اکسل درست کردن ها و تمرینات زیاد و ویس های آخر شب 

دلم تنگ میشه برای سوال پرسیدن هام و منتظر موندن ها .


دلم تنگ میشه برای روز های یکشنبه 

کنترل داخلی و ارائه پر ماجرا که تقربیا دو ماه درگیرش بودم 

دلم تنگ میشه برای مهمان شدن سر کلاس های مدیریت مالی ...

قرار بود فقط یه جلسه مهمون بشیم اما آخرش شدیم صاحب خونه :)))


دلم تنگ میشه برای روز های دوشنبه و دانشگاه پردیس و کلاس های تفسیری که یکی در میون میریفتیم 


دلم تنگ میشه برای کلاس های زبان عمومی و اسپکینگ ها و تایم های آخر شب


دلم تنگ میشه برای غذا های بد مزه سلف و غذا های گرون قیمت سلف آزاد 


دلم تنگ میشه برای تا دیر وقت موندن تو دانشگاه و دورهمی ها ...


غم سنگینی تو قلبمه ... 

ترم بهمن وقتی نگاه میکنی از دور طولانی اما در اصل این ترم نیم ترم هم نبود ...


یه استرس عجیبی دارم 

ترم بعد احتمالا دیگه با استاد ال کلاس نداشته باشیم و چون بمب انگیزه من ایشونه یکم حالم گرفته ...البته که اگر اجازه بده قصد داریم سر کلاس میانه ۲ مهمون بشیمد😁

ولی چقدر خوب میشه پیشرفته ۱ و مالی ۲ برداره ....

حیف نیسن استاد به این خوبی فقط تو یه سری از درسا درجا بزنه ؟! 

برای تنوع هم که شده امیدوارم این اتفاق بیوفته ...


امیدوارم استاد ع هم بمونه و ترم بعدی مبانی حسابداری مدیریت و اصول حسابرسی خودش برداره واقعا دلم نمیخواد دست استاد دیگه بیوفته ...



خدایا شکرت بابت همه روز های زیبایی و قشنگ که تو ترم چهار بهم دادی 

خوشبحالت من که ترم 6 هنوز حال نکرذم با دانشگاه :/

۱۱ خرداد ۰۲
پاسخ
خوش اومدید 
دوره دانشجویی هم میگذره منم روزا سخت و تلخ زیادی داشتم اما شاید چون رشته ام و درس هامون و حتی استاد هامون دوست دارم یه جورایی تلخ برام تموم شدنش 
۱۱ خرداد ۰۲

چه قشنگ نوشتی..

منم تازه میخوام برم دانشگاه رشته حسابداری خیلی دوست دارم زودتر بیاد از این بیکاری در بیام! حوصله هیچی ندارم دلم میخواد زودتر مهر بیاد من برم دانشگاه و کلاس رانندگی و اگه شد سرکار هم برم^^ دلم میخواد سرم شلوغ باشه.. بچه تر بودم تابستون برام خیلی شیرین بود اصلا حوصله ام سر نمیرفت اما الان روزا برام کسل کننده.. دلم دوباره همون کتاب های درسی میخواد دلم نمی‌خوام فیلم و سریال ببینم...

اونجایی که راجب اکسل و تمرینات زیاد و ویس و سوالات  نوشتی خیلی دوست داشتم 😂❤️💛 دلم میخواد زودتر دانشجو شم دوره دانشجویی شنیدم حال و هوای قشنگی داره شنیدم از مدرسه خیلی بهتره😂💜

شما دانشگاه دولتی میرید یا غیر دولتی؟ (اگه دوست نداری جواب نده) 

آخه من می‌گفتم بجای دانشگاه واسه حسابداری برم آموزشگاهش که بهتر کار های عملی به آدم یاد میدن مدرکش زودتر میدن زودتر هم میتونی وارد کار بشی...

مامانم بهم گفت اگه بخوای میتونی آموزشگاه بری اما دانشگاه هم باید بری😂😂❤️

۲۸ شهریور ۰۲
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
من روزانه میخونم عزیزم . و از رشته ام راضیم 
آموزشگاه چون فشرده درس میدن ممکنه عمق مطلب برات جا نیوفته ولی چون عملی خوبه . بنظرم عجله نداشته باشه چون قشنگیش اینکه مرحله به مرحله بخونی...
وقتی مرحله به مرحله میخونی علایق ات بیشتر هم میشه منم اون اوایل دوست داشتم صرفا برم تو یه شرکت کار کنم الان که با حسابرسی و حسابداری مالیاتی و مدیریت مالی آشنا شدم تنوع طلب شدم . تو آموزشگاه ها فکر کنم بیشتر روی حسابداری شرکتی تمرکز میشه ولی حیف این همه شغل های جذاب تر نیست ؟! 
البته بری خیلی خوبههه سعی کن عاشق رشته ات باشی اون وقت همه چی برات شیرینه . 
جو دانشگاه خیلی با مدرسه متفاوتههه حتی دیر وقت موندن تو دانشگاه گاهی برات خاطره میشه.  برات کلی حس خوبی آرزومندم 
منم تابستون برام خسته کننده بود 😁 امان از رانندگی که من هنوزم درگیرم 
۱ مهر ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama