موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

شهرزاد ....

نیلو :) ۱۴۰۲/۲/۲۷، ۱۱:۲۲

از تیر ۹۸ تا همین چند وقت پیش دست و دلم نمی‌رفت که یه فیلم و سریال ایرانی بیینم این سریال خیلی وقت بود که چشمک میزد مخصوصا سر شباهت عجیبش با سریال کره ای ملکه کی ...

دل به دریا زدم به خاطر گل روی بازیگراش فصل اولشو شروع کردم و الان نیمه های فصل دوم هستم ...


اولش عجیب بود برام نمیتونستم با عقاید نویسنده و تیم سازنده درمورد جایگاه زن که تو سریال نشون میدادن کنارم بیام . فکر کن ۵ ۶ سال پای سریال هایی بشینی که همیشه زنان قدرتمد و بهترین حالا باید سریالی از کشور خودت بینی که زنان به بدترین شکل ممکن تحقیر میشن  ...

طول کشید ولی کم کم به این درک رسیدم که جامعه مرد سالاری اون دوران بوده و همه اون فتار های درک نشدنی توسط من یه جورایی واقعیت دوران پهلوی بوده ...

بگذریم سریال زیبایی بود فصل اولش هرچند قسمت هایی سیاسی طوریش خیلی کسل کننده بود و بنده مجبور بودم رد کنم تا به قسمت های عاشقانه اش برسم .


در مورد شخصیت ها حقیقتا همه شون حاله از ابهام برام داشتن و نمیتونستم گاهی درک شون کنم که این ضعف من بیشتر از سمت نویسنده دیدم تا بازیگر ولی بهترین و قابل درک ترین شخصیت سریال برخلاف نظر بقیه برای من شهرزاد بود ...


بنظرم تو هر مرحله از سریال منطقی ترین رفتار داشت و درک نمیکردم چرا یه عده طرفداری قباد یا فرهاد میکردن 🙄👈👉


فصل اول شو دوست داشتم حداقل از قسمت یک ساعت یه ۲۰ دقیقه مفید داشت ولی فصل دومش چندان چنگی به دل نمیزنه و شاید ۱۰ دقیقه سر جمعش کنم .


در کل سریال خوش ساختی بود بین فیلم و سریال های چند سال اخیر  خوش حالم به این سریال فرصت دادم ...



+ در مورد شباهتش به ملکه کی باید بگم اره واقعا شبیه منتهی شهزاد به رو مخی ملکه کی نیست ... ولی قباد خیلی وایب تاگون طفل معصوم داره ...

د

سلام خوبی نیلو جانم 

من فیلم شهرزاد رو ندیدم. اون زمانها خیلیا میدیدن

نمیدونم ارزش داره وقتمو بزارم یا نه

۳۱ ارديبهشت ۰۲
پاسخ
سلام بهار قشنگم 
اگز نظر منو بخوایید میگم نه ...
حالا فصل اولش خوب بود هرچند من خیلی از سکانس هاشو میزدم جلو ولی از فصل دوم خودم به این نتیجه رسیدم وقت و نت خیلی با ارزش تر از این جور فیلم و سریال هاست ...
البته کلا این روزا حوصله فیلم و سریال ندارم که قطعا این عدم رضایتم بی تاثیر نیست . 
۴ خرداد ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama