موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

غروب شنبه ...

نیلو :) ۱۴۰۲/۳/۱۳، ۲۰:۵۶

امروز آخرین روز ترم ۴ بود .‌‌...

دانشگاه خالی از جمعیت بود 

در کلاس اکثرا بسته بود و اونایی که باز بود 

صندلی ها به شکل دوران امتحانات چیده شده بود 

غم عحیب و استرس عجیبی داشتم امروز...

مثل همیشه خوش حال نبودم آخه  دانشگاه این مدت تنها دلخوشی من بود 

یه وقتایی آدما انقدر درگیر چیزایی میشن که حالشون بد میکنه که ترجیح 

میدم خودم با درس خوندن و دانشگاه خسته کنم :)))

بگذریم ‌. ساعت اول مالیه عمومی داشتیم و تنها ۴ نفر بودیم استاد مستفیم تو چشام نگاه می‌کرد منم خیلی معذب بودم 

سافت بعدی میانه بود ....

آخ غم این ساعت سنگین بود . میانه دو تا الان شیرین ترین درس دوران کارشناسی من بود . کنار مالی یک و بها یک ....

البته ناگفته نماند هرچی این استاد درس بده عشقه از بس که با عشق درس میده . 

ساعت های میانه برای من خیلی زمان زود میگذره غم و سکوت امروز خیلی حالم گرفت ...

دلم واقعا برای این روزا تنگ میشه احساس میکنم خیلی وابسته شده ام به این کلاس و درس و حتی استاد ...

امیدوارم ترم بعد بتونم کنار درسام دوباره میانه دو بردارم مثل این ترم که مالی یک دوباره برداشتم 😁🥰 البته اگر نیوفتم 



برای تابستون برنامه ای ندارم و این خیلی آزار دهنده برام ...


خدایا شکرت بابت همه چیز هایی که دادی 💙

های عسلم

خوبی؟

یوری ام

امممم وای قالبت قشنگه 

 

۱۳ خرداد ۰۲
پاسخ
سلام عزیزم 
قربانت 
۱۴ خرداد ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama