موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

روز نوشت سوم

نیلو :) ۱۴۰۲/۳/۱۶، ۱۹:۳۶

خیلی از وقتا چیزایی از خدا میخواییم که محال نیست اما نمیشه در نهایت 

بعدا که میگذره میفهمم اونقدر ها مهم نبود فقط تو یه دوره خاص دوست داشتیم همچین بشه شاید بشه گفت مصلحت این نبوده و این حرفا اما سوالی که پیش میاد اینکه چرا اصرار میکنیم ؟ 

یا اینکه اگر نرسیدیم تو یه دوره برای چی دوره بعدی دوباره همون میخواییم با اینکه الان میدونیم بازم نمیشه  و شدن و نشدنش شاید خیلی فرقی به حال امروز و فردا مون نداشته باشه ...

نمی‌دونم ولی شاید هما این دعا ها کردن ها بخاطر اینکه هنوز باور و امید دارم به اینکه شاید در دوره بعدی معجزه بشه و اون اتفاق بیوفته هرچند نمی‌دونم اگر واقعا همچین شد آیا به نفع منه یا ضرر من ؟!


خلاصه که ما آدما به همین امید های کوچیک که زنده هستیم :))))

نا امیدم نکن 

منم یه دعایی داشتم از خدا که مستجاب نشد در نهایت اما بازم میخوامش! نمیتونم فراموشش کنم من حتی بخاطرش نماز حاجات خوندم واقعا فکر نمی‌کردم مستجاب نشه (گریه) (احساس میکنم بخاطر مستجاب نشدنش قلبم شکسته) و خب البته اگه دعا مستجاب نشه همون دعا کردن خودش ثوابه و ذخیره میشه (یعنی ‌کسی با دعا کردن ضرر نمیکنه حتی اگه مستجاب نشه ثوابش برای اون دنیا نوشته میشه) اما من دوست دارم مستجاب شه.

۲۸ شهریور ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama