موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

تحلیل دو قسمت اول آرزو تو بهم بگو

نیلو :) ۱۴۰۱/۵/۲۵، ۰۱:۲۸

دو قسمت اول سریال " بهم آرزو تو بگو " دیدم در ادامه میخوام نظرم در موردش بهتون بگم اگر حالا اسپویل حساس هستید یکم با احتیاط تر نگاه بندازید ....

لازم که تاکید کنم اینا صرفا نظر شخصیی من یعنی روشناست و دلیلی نداره که همه باهاش موافق باشند اما ممنون میشم به نظر من احترام بذارید

به ندرت پیش میاد قسمت اول یه سریال گریه ام بگیر اما صادقانه بگم نتوستم جلو گریه هام سر قسمت اول این سریال و سریال سی و نه بگیرم ...

سریال دست روی موضوع غم انگیز گذشته بود و از همون روز اول میدونستم قرار زیاد با این سریال و داستان هاش گریه کنم اما انتظار نداشتم قسمت اول اشکم در بیاد چون اصولا این روزا خیلی سخت گریه ام میگیره حتی یه سری از بازیگرایی که قبلا باهاشون احساساتی میشدم این روزا خیلی تاثیر ندارن...

از بحث غم و گریه هام بگذریم سریال درست در حد انتظارم بود و حتی میکنم بگم فراتر از انتظار. شایدم حسم عجیب و متفاوت باشه ولی این سریال دقیقا همون حال و هوای سریال شکلات برام داشت به همون اندازه دلگرم کننده شیرین / تلخ درسن مثل شکلات !!

فضای سریال ترکیبی از دارک و سرد و گرم دارک و سرد از این جهت که گذشته ووک برام مثل یک معمایی حل نشده و بشدت ذهنم درگیر کرده مخصوصا سکانس آتش سوزی و سکانس ابتدایی سریال ...اما همون اندازه گرم و دلنشین که باید اینو گذاشت روی آدم های مهربون و دوست داشتنی آسایشگاه....


من مخاطب ملودرام بین خوبی نیست حتی سریال هایی خوبی مثل خلوت عاشقان و یک شب بهاری و از همه مهم تر خاطرات رهایی من ( سریال جی وونی 🥺💛) خیلی نتوستند منو نگهدار اند برای همین وقتی اسم ملودرام میاد وسط نگران میشم ...


خداروشکر قسمت اول این سریال اصلا برام کند و خسته کننده و به قدری برام پر کشش بود که اصلا گذر زمان احساس نکردم[ فقط متوجه شدم سیل عظیمی چشمام با خودش برده ]. امیدوارم این ریتم تند و خوبش تو بقیه قسمت ها حفظ کنه چون بشدت موضوع سریال دوست دارم و مشتاقانه منتظر داستان ها و آرزو های دیگر کرکتر ها هستم ...


در رابطه با کارکتر ها و بازیگر ها کارکتر آجوشی سونگ دونگ ایل و سویونگ خیلی خیلی کارکتر های دلگرم کننده برام بودن و وجود همچین کرکتر هایی حس خوبی بهم میده مخصوصا کرکتر آجوشی که زیرکی خاصی برخورداره....


در مورد سویونگ این اولین سریالی که ازش میبنم و خدارشکر در حد انتظار بود امیدوارم این حس رضایت تا پایان حفظ کنه هم خودش و هم کرکتر ش


اما ووک ...[ میخوام پر حرفی کنم ]

به عنوان فن دو آتیشه جی چانگ ووک روز به روز انتظارم و توقعاتم ازش بالا تر میره و خیلی خوش حالم که میبنم دقیقا تو استاندار های من داره حرکت میکنه ...

گریم ووک و مدل مو ووک بشدت توجه منو به خودش جلب کرده و چقدر خوش حالم که اون نه تنها با کرکتر و ژانر های متفاوت میبنم بلکه حتی گریم های اون تو هر سریال خاص و متفاوته.... 

الان که سریال دیدم حس میکنم عجب این گریم و سبک مو فیت خود کرکتر درد کشیده یون گیو ره ...

در مورد کرکترش زود قضاوت کنم ولی خیلی حس متفاوت بود و خاصی بهش دارم . غم خاصی تو نگاه هاششه و چقدر ووک اون احساسات قشنگ نشون میده....


* یکی از سکانس هایی که منو خیلی احساساتی کرد سکانس بود که پیر مرد ساعتش به اجوشی داد ...

این سکانس منو پرت کرد تو دراما " نور چشمانت " سکانسی بی دیالوگ که پیر مرد کنار تحت هه جا سعی میکرد ساعت به هه جا برگردن و....

این سکانس بی دیالوگ تو اون سریال خیلی معنای داشت و هر وقت به اون لحظه فکر میکنم نمیتونم جلو اشکم بگیرم 


* یه چیز دیگه که خیلی جالب بود برام این بود این سریال ترکیب از نماد ها مفهوم هاست ...خود ساعت به معنای زمان و تایم و دادن ساعت پیر مرد بع اجوشی به زیبایی تمام نشون میداد که پیر مرد در آخرین لحظات زندگی و زمان که گنجینه با ارزش ۶ر فرد داره چطوری تقدیم اجوشی میکنه [ برداشت من و میتونه لا برداشت شما متفاوت باشه ]

یا سکانس بعدی غروب آفتاب و مرگ پیر مرد که هردو در یک لحظه بود واقعا سکانس پر معنا و زیبایی یود 


* از کارگردانی سریال و جلوه های دیداری و شنیداری بشدت راضیم و پیشنهاد میکنم حتما سریال با کیفیت بالا دانلود کنید

من تا قسمت سه دیدم. و تا اینجا باهمه ی حرفاتون موافقم. به خصوص بازی جی چانگ ووک که عالیه ولی به خاطر موضوع عمگینش بقیشو گذاشتم حالم که رو به راه تر بود ببینم. اخه دور از جون شما انفولانزا گذفتم 😂😂الان بهتر شدم ولی باید صبر کنم حسش بیاد چند وقته سریال زده شدم. زنان کوچک رو فکر میکردم یه سریال اجتماعیه که مشکلات و موفقیتای سه تا خواهر رو نشون میده ولی متاسفانه جنایی شد 😂😂 این کارگردان نمی خواد از حال و هوای وینچنزو بیرون بیاد راستش زنان کوچک تا حدودی ورژن ضعیف شده ی  وینچنزو هست این کارگردان. باید تو هر سریالی یه چند نفرو بفرسته اون دنیا 😂😂😂 البته این نظر منه من فکر میکنم با توجه به بازیگرای خوبش به خصوص گواون میتونست سریالی بشه با دغدغه های اجتبیانی دخترا و رنج هاشون رو بیان کنه 

۴ آبان ۰۱
پاسخ
انشالله که بهتر بشی عزیزم .
آخ آخ نگو زنان کوچک به همه مون اتک رد منم انتظار زندگی اجتماعی سه خواهر داشتم ...
بشدت موافقم گو اون واقعا بازیگر خوبیه و منم فکر میکنم لازم تو این ژانر ببینمش 
البته صادقانه بگم از بازیش و نقش تو این سریال هم بشدت راضی بودم و همیشه میخواستم همچین نقشی رو امت انتظارم از زنان کوچک چیز دیگه بود 🥲🥲🥲
۵ آبان ۰۱

ممنون 🌸بله برا تنوع پرونده ی کاری گواون و بقیه خوب بود. ولی خب همو طور که شما گفتین ما اتک خوردیم 😂😂دیگه چه کار میشه کرد البته منم تا اخر دیدم ❤

۵ آبان ۰۱
پاسخ
چه خوب که تا آخر دیدی من هنوز وقت نکردم ادامه بدم و فسمت ۴و ۵ درجا میزنم 
۵ آبان ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama