موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

بهترین سریال 2022 از نظر شما ؟

نیلو :) ۱۴۰۱/۷/۲۲، ۱۹:۳۳

+ اکثرا سربال های امسال حقوقی بود و متاسفانه من علاقه چندانی به این ژانر ندارم برای همین اکثرا دراپ کردم یا ندیدم اما با این وجود تا اینجا سال سریال های زیر دوست داشتم 


دکتر روح 

هواشناسی عشق 

صدای جادو 

پاچینکو 

فردا 

قلب خونین 

آنا 

ارزت بهم بگو 

زنان کوچک 


+ الان غم های ما و عشق قراردادی دارم میبنم تو ژانر خودشون سریال های خوبی هستند 

هیچکدوم اینایی که گفتی ندیدم

اگه آرزوتو بهم بگی میخوام ببینم به خاطر ووکی ولی میگن سریال خوبی نیستش و ضعیف بوده

من بیگ ماوس و وکیل وو خارق العاده رو دیدم. وکیل وو نه اونقدری بد بود که خوشم نیاد نه انقدر خوب.

ولی بیگ ماوس از نظرم عالی بود پسندیدم.

۲۲ مهر ۰۱
پاسخ
خوش اومدید ^^
اگر نظر منو بخوایی میگم سریال ضعیف نیود اما اگر به ژانر اسلایس او لایف یا برشی از زندگی علاقه نداشته باشی ممکنه خیلی لذت نبری 
وکیل وو  من دراپ کردم حقیقتا که بیشتر بخاطر همون ژانر حقوقی اما بیگ موس موافقم جز سریال های خیلی خوب امسال بود 👌
۲۲ مهر ۰۱

از نظر من اگه آرزوتو بهم بگی، سریال خوبی بود که واقعا بی توجهی حقش نبود..

از عوامل گرفته تا روند داستانی و دیالوگایی که داشت 

بحث دیالوگا جداست که بنظرم خیلی هاشونو باید با طلا نوشت

یه صحنه هایی هم داشت که در عین ناراحتی، از امواج اشک، پروانه می چکید بیرون

و واقعا برای کسی که از زندگی ناامیده و یا قدر زندگیشو نمیدونه، سریال خوبیه و میتونه کمک بزرگی بهش کنه یعنی تحول درش بوجود بیاره.

۲۲ مهر ۰۱
پاسخ
خوش اومدی 
کاملا موافقم باهات این سریال واقعا عالی بود 
اینکه نویسنده بتونه در نهایت سادگی مفاهیم عمیقی تو قلب مخاطب قرار بده و بازیگری جوری اون درد و رنج کارکتر به نمایش بذاره که نتونی تشخیص بدی این نمایش یا واقعا درد بازیگر و کارکتر و اینکه در نهایت غم و ناراحتی کلب حس مثبت و قشنگ تو مخاطب ایجاد کنه اگر شاهکار نیست پس چیه ؟ 
من از تگ تک سکانس هاشون واقعا لذت بردم 
۲۲ مهر ۰۱

ممنونم.

موافقم باهات.

۲۲ مهر ۰۱

من ۲۱۲۵ هم دوست داشتیم 

۲۳ مهر ۰۱
پاسخ
من خیلی این‌ سریال دوست نداشتم و دراپ کردم‌
۲۳ مهر ۰۱

صدای جادو و هواشناسی عشق خیلی خیلی دوست داشتم 

۲۳ مهر ۰۱
پاسخ
موافقم این دوتا عالی بود 
۲۳ مهر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama