موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

چرا به بیان برگشتم!!

نیلو :) ۱۴۰۱/۷/۲۳، ۲۳:۱۳
همه چیز از همین بیان شروع شد بع لطف اینجا وبلاگم به صدر سرچ گوگل رسید و شهرت پیدا کردم و چنل زدم و پیج زدم و از نیلوفر به روشنا رسیدم
آزادی بیانی که اینجا داشتم اونجا نداشتم  وهمیشه حرفا و نقد هامو یا قورت میدم یا سانسور میکنم . این اواخر خیلی تلاش کردم صداقت تو نقد و بیان باشه اما گویا قرار نیست هیج وقت آزادی در بیان و تفکر داشته باشیم ....
فعلا اینجا نقدهامو میذارم چه کیدراما چه غیر کیدراما میدونم سخته اما میخوام دوباره شروع کنم امیدوارم پیوسته باشه . اگر پست هامو دوست دارید حتما نظرات تون باهام به اشتراک گذاری کنید 💛

+ امیدوارم خیلی زود دوباره به شهرت قبل مون بگردیم 
+ فکر نکنم اینجا هم آزادی بیان داشته باشم چون بازم یه چیزایی اتفاق می افته که نمیشه صادقانه نظرم بگم در مورد نقد و کیدراما صحبت نمیکنم البته دلنوشته و روزمرگی ها منظورم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama