موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

چالش قلم جادویی

نیلو :) ۱۴۰۱/۷/۲۴، ۲۳:۵۵


+ چالش زیر  چالش یکی از چنل های بیان که پایین لینک شو براتون میذارم دوست داشتم شرکت کنم و اینم جواب های من :)))

1)دوست داشتی اسمت چی باشه؟


نیلوفر یا روشنا 


2)دوست داشتی پدر و مادرت کس دیگه ای باشن؟


نه حقیقتا 

پدر و مادرم بهتر پدر و مادرن و وافعا باعث افتخارم که همچین پدر و مادر دارم 


3)دوست داشتی کجا زندگی کنی؟


شاید کشور های اروپایی :)

تو ایران شیراز ، رامسر ، همدان و کرمانشاه دوست دارم ...


4)دوست داشتی تو چجور خونه ای زندگی کنی ؟ (محیط خونه منظورمه )


خونه مون دوست دارم ترکیبی از سبک سنتی و مدرن باشه یه خیاط بزرگ با حوزه آبی ، کلی درخت و گل و گیاه !!


اتاقم دوست دارم لوکیشن کتاب طور همراه با گیاهان کوچیک و بزرگ باشه رنگش ترکیب از آبی و بنفش و صورتی :))



5)دوست داشتی چه شکلی می بودی؟ (هر چیزی که تو ظاهرتون میتونه باشه )


قیافه ام دوست ندارم 

اما هیچ وقت نخواستم شبیه کس خاصی باشم یا عمل زیبایی انجام بدم 


6)دوست داشتی تو چه رشته ای تحصیل میکردی؟


ریاضی فیزیک قطعا 

اما در نهایت ترجیح میدادم همین حسابداری  بیام چون رشته دانشگاهی مو دوست دارم 


7)دوست داشتی ایندت چه شکلی میشد ؟


کارمند دولت + مادر و همسر نمونه و فداکار + رسیدن به ارزو هایی که همیشه،منتظرش بودم و صد البته جهانگیری 


8)دوست داشتی چه اخلاقیاتی داشته باشی و چه اخلاقیاتی نداشته باشی؟


اجتماعی و شوخ طبع در عین حال که درونگرایی دوست دارم اما دوست دارم اجتماعی هم باشم 


9)دوست داشتی چه مهارت هایی داشتی؟


خیلی مهارت ها  یادگیری چند زبان حرفه ای از جمله انگلیسی و آلمانی و فرانسه 

اسب سواری ، شنا ، کوه نوردی ، شاید باله ، نواختن یک نوع موسیقی ، شیرینی پزی ، مهارت برنامه نویسی،  مهارت روانشناسی 


10)به نظرت اگه خودت تقدیرتو مینوشتی از اینی که الان هستی بهتر میشد وضعت؟


فکر نمیکنم 

بنظرم خدا بهترین تقدیر برام نوشته 

به آینده امیدوارم 


11)به نظرت میتونی خلاف اونچه که برات تقدیر شده رفتار کنی؟


قطعا 



12)از موقعیتی که الان داری راضی هستی یا دوست داشتی واقعا این قلم دست تو بود و تو تقدیر میکردی؟


نمیتونم با قاطعیت جواب بدم اما الان ناراضیم


13)به نظرت چه زندگی خوبه؟ تعریفت از زندگی خوب چیه؟


آرامش و امنیت شاید ....




https://drowned.blog.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama