موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

گزارش اولیه عشق قراردادی

نیلو :) ۱۴۰۱/۷/۲۷، ۲۳:۴۱

 

+عشق قرار دادی!!

آخر هفته ها مو به عشق دیدن این سریال تحمل میکنم و بس !!

یه سریال ساده کمده رمانتیک بی‌شیله پیله که تا حدودی پیرو سریال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کره ای البته با تغییرات و روند مثبت که بعدا تو یه پست جدا میگم براتون ...

قرار نبود این سریال بیینم چون فکر کردم ایده اصلی سریال سمیه اما با توجه به شرایط که پیش اومد و افسردگی که گرفتم تصمیم گرفتم به عنوان یه استراحت، مسکن اخر هفته بهش نگاه کنم و تا الان راضی بودن حقیقتا . نقد مفصل نوشته بودم که به لطف ذخیر نشدن پرید :| 


من فضای سریال واقعا دوست دارم هیچ تنش و استرسی بهم نمیده کمدیش خوبه و حسابی منو می‌خندانه من از سبک کمدی با لودگی مثل آقای ملکه، قهقهه در وایکیکی[ شاهکاری که نویسنده نابودش کرد] ، دوبونگ سون زیاد خوشم نمیاد و وایب لوس بودن بهم میدن اما این سریال اینجوری نیست و کمدی قالبش تو سناریو تا اکت بازیگر ها ...


خلاصه ‌که نیم اولش راضی بودم کلی حرف قرار بود بزنم که فکر میکنم امشب وقتش نیست بذاریم تو موقعیت بهتر بگم بهتون :)



پ.ن : قرار بود این سه ماه آخر سال سریال جدید شروع نکنم اما دیشب یکی شروع کردم فردا شب نظرم میگم بهتون ^^


پ.ن: احتمالا یه انتقاد تندی داشته باشیم از بازیگر مورد علاقه مان 

چرا auto save نکرده سیستم ؟ معمولا اتومات سیو میکنه

۲۷ مهر ۰۱
پاسخ
خوش آمدید 
سیستم بیان ؟ قبلا  یادم از اینجور آپشن نداشت ...
جدید اضافه شده و شایدم من بلد نیستم 
۲۷ مهر ۰۱

سلام نیلوفر جان خوبی؟

خیلی خوشحال شدم وبلاگتو پیدا کردم. بعد از زمانی که وب موسیقی احساس کره پرید دیگه نتونستم پیدات کنم. گاهی از زینب احوالتو میپرسیدم. 

احتمالا منو نشناسی ولی خیلی خوشحال شدم وبت رو دیدم :)

۲۷ مهر ۰۱
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی 
بله حقیقتا نمیشناسم شمارو 
امیدوارم در آینده بیشتر هم بشناسیم 
۲۷ مهر ۰۱

سپاس 

فکر کردم مثل من تو word زیاد تایپ میکنی حواسم نبود در بیان هست :)

پس زیاد تایپ نکردی فوقش ۱۰-۱۵ تا خط بوده. اشکال نداره:) تو میتونی :)

۲۷ مهر ۰۱
پاسخ
نه متاسفانه مستقیم تو وب  تایپ کردم 
نه خیلی بیشتر از این حرفا بود بالا ۵۰ خط تقریبا 
تجربه شده دیگه که اول متن جای دیگه بنویسنم و بعد منتشر کنم 
۲۷ مهر ۰۱

ای بابا ۵۰ تا زیاده 

پس همیشه در word تایپ کن و بعد در صفحه

حین تایپ هم میتونی ذخیره رو بزنی فکر کنم

 

به هر حال متاسفم که پریده

۲۷ مهر ۰۱
پاسخ
درسته البته من با گوشی بیشتر پست مینویسم 
و قطعا همین کار میکنم تا دوباره پیش نیاد

نه بابا این چه حرفیه تقصیر شما که نبوده من بی احتیاطی کردم 
۲۷ مهر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama