موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

گزارش اولیه سریال " چتر ملکه "

نیلو :) ۱۴۰۱/۷/۳۰، ۲۰:۵۷
 

+ از کیدراما براتون بگم ؟!
چتر ملکه دو قسمت اولشو نگاه انداختم ....
قرار نبود ببینم اما بحث مقایسه با آقای ملکه شد وسوسه شد 
خوب خدارشکر کوچک ترین شباهت به اون سریال نداره و واقعا 
یه سریال تاریخی  زن محور تمام عیاره ....
سال گذشته یه سریال بود به اسم " سر استین قرمز " که همون روایت اون سربال ایسان که دوران بچه بودیم پخش کرده بودن ....
من اون سریال ندیدم هنوز چون کلا مخاطب تاریخی ببین نیستم اما در جریانم اون سریال یه جورایی ساخته شده یود تا شرحی باشه از زندگی زنان دربار و خدمتکار ها و محدودیت های اون دوران ‌. اگر این فرض بگریم که اون سریال برشی از زندگی زنان درباره پس چتر ملکه  برشی از زندگی  ملکه دربار ‌...
مشابه اسم و پوسترش این سریال داره زندکی ملکه ای تو سن ۴۰ سالگی میگه که تلاش میکنه در کنار وظیفه ملکه بودن و همسر ارشد شاه. مثل یک چتر محافظ و نگهدار بچه هاش باشه و چقدر بازیگر زنش فوق العاده تونسته احساسات مادرانه در مورد ۵ فرزندش به نمایش بذاره از غرور و افتخار های یواشکی برای ولیعهد تا نگرانی و دلواپسی برای ۴ شاهزاده بازی گوشش و حفظ مقام خودش و دیگر شاهزاده هایی که متعلق به دیگر همسران شاه هستند . کلا نمونه واقعی یک ملکه تمام عیار 👌👌👌
واقعا همیشه دلم یه همچین شخصیت توی سریال هاشون میخواست. من کلا اهل سریال تاریخی اونم از جنس سیاست نیستم اما این دو قسمت اول خیلی منو میخکوب کرده . حرکات کیم هه سو اوایلش منو یا حرکات هه سون عزیز تو آقای ملکه بود با این تفاوت که اون روح مردانه در جسم ملکه ولی خدارشکر اوت ایده سمی اینجا نیست  ولی در عوض به ملکه با توجه به شرایط خودش و پسرانش حکم میکنه که مثل یک شیر مرو رفتار کنه تا مراقب خانواده اش باشه .
در کل سریال قویه با توجه به رنج سنی بازیگر ها اصلی خبری از عاشقانه نیست ولی روی سیاست و زن محور بودن و عشق مادرانه فکوس داره ....

پ.ن : بازی خیره کننده کیم هه سو واقعا تحسین برانگیز برام این زن با وجود ۵۱ ساله بودنش بشدت تحسین برانگیز از همون دوران که جانگ هی بین ۲۰۰۲ ازش دیدم تا سیگنال و کفتار و عدالت و الان هم یه نفش،آفرینی برجسته  دیگه ....ایشون ورژن زنانه لی بیونگ هان اعظم برام داره ...

پ‌ن : پادشاه این سریال فکر کنم رقابت تنگا تنگی با ناصرالدین شاه قاجار داره 😂👌

خیلی خوشحالم که روزمره هاتو می‌نویسی برامون^^

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
آره یه حس سبکی خاصی بهم میده 
این اواخر حس کردم خیلی تو نوشتن تنبل شدم
دارم از این بهونه استفاده میکنم تا به بتونم نوشتنم تقویت کنم 
ممنونم که میخونی شون عزیزم 
۳۰ مهر ۰۱

خوشبحالتون در این سال‌ها تنبلی کردید

من که دلم برای تنبلی کردن کلی تنگ‌ شده. وقت نمیشه.

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
آخ امان از تنبلی 
همراه تنبلی یه سری عادت های بد برات عادی میشه و سخت میشه بعدا باهاشون مقابه کرد ‌...


۳۰ مهر ۰۱

ورژن زنانه ی لی بیونگ هان احتمالا منظورت نبود؟😂

من ژانر تاریخی دوست دارم ولی. هرچند که از سیاست متنفرم.

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
چرا همونه 😂
اصلا کاریزما و احساسات که این بازیگر داره عجیبب منو یاد اون بشر میندازه 
داشتم فکر میکردم ترکیب خفنی میشن اگر یه باز هم بازی بشن 😎
اما خب کیم هه سو علاقه به ژانر عاشقانه نداره یه پا مرو خودش 😂

یادته منم یه دورانی چقدر این ژانر دوست داشتم ؟!
الان دو سه سال که اصلا با این ژانر حال نمیکنم داستان ها همه تکراری شده 
چه سیاست چه عاشقانه هاشون برای همین یه هویی متنفر شدم 
حتی سریال هایی که رفتند خلاقیت به خرج بدن مثل اون نوکدو و آقای ملکه هم منو راضی نکردن ....
سیاست تو هر شرایط متنفرم شک نکن از بحث و اخبار تا فیلم و سریال 
۳۰ مهر ۰۱

فتحعلی شاه قاجار چرا؟؟😂

نوشتن واقعا خوبه. ادامه بده که فقط ازش سود ومنفعت می‌بینی.

من لذت می‌برم از خوندنشون^-^

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
ناصرین شاه منظورم 😂😂😂
بذار بع پای خستگی دانشگاه ....
از نظر تعداد همسر و فرزندان ماشالله ۱۳ تا پسر داره 😅
واقعا عالیه بهت آرامش میده حتی ساده ترین چیرا ها 
۳۰ مهر ۰۱

بعدا دست خشن روزگار اون عادت ها رو در کسری از ثانیه محو میکنه .‌نگرانشون نباش.

۳۰ مهر ۰۱

خسته نباشی گلم

برو استراحت

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰💙
۳۰ مهر ۰۱

این زن باز بودن که همه پادشاها دارن شرق بگیر تا غرب..

یعنی اکثرشون..نه همشون😂😅

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
اره دقیقا 😕👌
کلا مردا اکثرا شون ( نه همه شون ) این ویژگی دارن ....
یا من دور و برم زیاد دیدم 

۳۰ مهر ۰۱

ولی پدر بزرگ بابای من با یدونه زن تعداد بچه‌هاش از ایشون بیشتر بوده😜من اصلا تو تصورم نمی‌گنجه که چطووووووری؟؟؟

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
خوش به حالت من چقدر دلم خانواده شلوغ میخواد🤧

منم دختر خالم مامان باباش ۱۴ بچه داشت که دو تا شون بعد از تولد مردن ...
قدیم رسما همین بوده فکر کنم فقط مامان بابام کم بچه زائیده 😂👌💔
۳۰ مهر ۰۱

ولی آره این ناصر الدین شاهم دیگه شورشو در اورده بود لامصب چههه خبرتههههههههه

۳۰ مهر ۰۱
پاسخ
😂😂😂

۳۰ مهر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama