موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

نگاهی به انیمه " به سوی جنگل کرم های شب تاب"

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۷، ۲۰:۳۵


امشب انیمه " به سوی جنگل کرم های شب تاب " دیدم ^^

کوتاه ، دوست داشتنی، دلگرم کننده 

داستان در مورد به دختر بچه که تو جنگلی زیبا که پر روح و موجودات عجیب گم میشه و گین ملاقات میکنه . گین پسری که نه انسان نه جز ارواح بلکه چیزی بین این دو ست . گین و دخترک به سرعت باهم دوست می شوند و هر سال تابستان یکدیگر را در همان جنگل ملاقات می کنند و...

به عقیده من این انیمه با زبانی ساده بدون هیچ پیچشی داشت زیبایی یک عشق پاک و معصومانه و چگونگی به کمال رسیدن اون عشق به نمایش می‌گذاشت 

اینکه عشق میتونه بهتون شجاعت بده[ مثل هوتارو و غلبه کردن ترسش ]

اینکه عشق میتونه حتی ساده ترین لحظات براتون به شیرین ترین و با ارزش ترین لحظات زندگی تون تبدیل کنه 

اینکه با عشق میشه معنای واقعی زمان و گذر زمان رو بهتر حس کرد 

اینکه عشق میتونه با خودش هدف و امید و آرزو بیاره باشه 

و در نهایت اینکه میتون در مسیر عشق رشد کرد، بالغ شد و در راهش فدا شد و اون لحظه برای عاشق و معشوق شیرین ترین لحظه عشق خواهد بود [ فنا عشق ] .

سبک نقاشی و حال هوای لایت و رنگی شو دوست داشتم تا حدودی حال و هوای " همسایه من توتورا" برام داشت . نقطه مثبت دیگری این انیمه برای من مدت زمان کوتاهش بود و بنظرم با وجود مدت زمان کوتاه و زبانی ساده مفهوم عشق خیلی عمیق بیان کرده بود . 


پ.ن : من حقیقتا خیلی زود از تماشا کردن یه برنامه خسته میشم حالا میخواد اون برنامه یک قسمت از یه سریال باشه ، یک فیلم یا انیمه حتی وریت شو اگر مدت زمانش بالا یک ساعت بشه اصولا فیلم قطع میکنم و بقیه شو تو یه زمان دیگه میبنم از این جهت این انیمه خیلی بهم چسبید چون برخلاف دوتا دیگه زمانش کوتاه تر بود و تو یک نشست تمومش کردم 


پ.ن : همینجوری کاشکی میشد منم برای یه مدت نامشخصی  ناپدید میشدم


این انیمه یکی از مورد علاقه های منه.

منم واقعا از سادگی وشیرینی وکوتاهیش لذت بردم^^ ممنون بابت پستت❤

۸ آبان ۰۱
پاسخ
چه خوب🥰💛
من حقیقتا تعداد کمی انیمه دیدم و حقیقتا همه شون دوست داشتم 
چون تو هر کدام یه نکته پنهانی نهفته که واقعا منو هیجان زده میکنه 
منم سادگی این جور انیمه ها بیشتر از سبک انیمه مدرن که در زمان حال توصیف میشه دوست دارم ..‌‌
خواهش میکنم عزیزم ^^
۸ آبان ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama