موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

از پارک مین یونگ چی ببینیم؟!

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۱۵، ۲۰:۵۱

امروز ۱۶ سالگرد شروع به فعالیت پارک مین یونگه در ادامه آثار برجسته مین یونگ به ترتیب  علاقه خودم  بهتون معرفی کنم ^^


ملکه هفت روزه 

اگر منو بشناسید میدونید ارادت ویژه به این سریال تاریخی دارم و هنوزم بعد از ۵ سال با اختلاف میتونم بگم بهترین اثر تاریخی عاشقانه که دیدم . این سریال روایت کننده داستان عاشقانه و غم انگیز ملکه ای که تنها ۷ روز بعد از تاجگذاری  از مقامش خلع میشه و از قصر اخراج میشه ...

شروعی ساده و شیرینی همراه با کلیشه های روتین کیدراما داره ولی این روند ادامه نداره و نیمه دوم حسابی مخاطب سوپرایز میکنه . عاشقانه های سریال هم در نهایت سادگی آموزنده و شیرینه. کارکتر پردازی سریال حرف نداره مخصوصا شخصیت پردازی شاه👌

+ به جرئت میتونم بگم یکی از،شگفت انگیز ترین نقش آفرینی هایی که از مین یونگ دیدم تو این سریاله ...

مین یونگ بازیگر فوق العاده خوش احساسی و میتونه احساسات مختلفی مثل خوشحالی ، غم ، ترس، نفرت ، ناامیدی تنهایی ، عشق و...فقط،فقط با چشماش بهتون نشون بده خیلی سخت بازیگر زن تو کیدرما میشناسم که قدرت بازیش تو چشماش بتونه بروز بده بنظرم مین یونگ برای نقش آفرینی تو این سریال لایق جایزه  دسانگ بود ...

به یاد آور _ریممبر 

دومین سریال مین یونگ که جایگاه خیلی خاصی توی قلبم داره ریممبره ...

از ریممبر به عنوان یک سریال حقوقی جنایی یاد میشه اما اگر نظر منو بخوایید میگم این سریال بیشتر از اینکه جنایی یا حقوقی باشه درامه !! 

یک دارم بشدت واقعگرانه و تلخ که دنیا ترسناک و بی‌رحم امروزی به نمایش میذاره .این سریال هم از جهت مفهوم تلخ و دردناکش هم داستان شگفت انگیز و پر پیچش خیلی منو یاد " شهر بی‌رحم " میندازه . عاشقانه های سریال بیشتر در غالب عشق پدر و پسری و رابطه حمایتی بین دو کارکتر زن و مرد . تیم بازیگر بشدت قوی و شگفت انگیز داره بطوری که یکی از خفن ترین‌ سندرم های نقش منفی قطعا با این سریال تجربه خواهید کرد .

+ همیشه توی کیدراما ما شخصیت های مرد حمایتگری دیدم که در شرایط سخت و دشوار تکیه‌گاهی برای شخصیت های زن میشن حالا تو این سریال برعکسه .اینجا ما لی اینایی داریم که تکیه گاه شخصیت مرد میشه و حاضر به جای اون ادامه بده و بجنگه . لی اینا همچنان محبوب ترین و عزیز ترین کرکتر مین یونگ برای منه . 

وقتی که هوا خوبه 

یه سریال دلگرم کننده که ساعت ها شمارو تو فضای استثنایی خودش غرق میکنه. این سریال ترکیبی از ژانر برشی از زندگی و ملودرام .داستان سریال در نهایت سادگی و روتین روزمرگی هاش بسیار عمیق و تک تک دیالوگ ها و کارکتر هاش نیازمند تفکر و تامله. در رابطه با عاشقانه های سریال هم باید بگم یکی از پاک و معصومانه ترین عاشقانه های کیدراما همراه با زوجی بسی دوست داشتنی رو قطعا با این سریال تجربه خواهید کرد.‌ لازم که بگم این سریال روند کند داری و جز سریال های عامه پسند نیست . این مخصوص درون‌گرا ها یا علاقه مندان به کتاب و کتاب خونیه . بهترین فصل تماشا این سریال بی‌شک پاییز و زمستانه👌

+ تا پیش از این دراما من مین یونگ با کارکتر های نسبتا شاد و خوش خنده می‌شناختم اما توی این سریال وجهه متفاوتی از مین یونگ دیدم [ تنها ، درد کشیده ، سرد ، افسرده و...]. بین همه کرکتر هایی که مین یونگ تا به امروز بازی کرده ملموس ترین کارکترش برای من این کارکتر و با تمام وجودم درکش میکردم و دلم براش میسوخت مخصوصا این روزا به عنوان یک دختر بیشتر درکش میکنم 

هواشناسی عشق 

بی‌شک هواشناسی یکی از خلاقانه ترین و انقلابی ترین سریال های چند سال اخیر کیدراماست . تو این سریال بطور اختصاصی به حرفه هواشناسی و اصطلاحات آن ، فضای اداری ، چالش ها و مشکلات آن و اهمیت این رشته در رابطه با دیگر مشاغل آشنا خواهید شد . نقطه تحسین برانگیز این سریال ترکیب زیبایی عاشقانه های سریال با اصطلاحات هواشناسی که اون یکی از خلاقانه ترین سریال هایی که تا امروز دیدم تبدیل کرده ...

عاشقانه های واقعگرانه و بالغانه داره و به مقایسه زوج های مختلف می‌پردازد از این جهت میتونه برای عزیزانی که در آستانه ازدواج هستند یا متاهل هستند بسیار آموزنده باشه [ سریال تا حدودی ماهیت فمینیستی داره وو تمرکز خاصی روی زندگی زنان در کشور شون داره _ بسیار تلخ ]

+ مین یونگ کارکتر نسبتا جدی و سختگیری و مستقلی داره علارغم اینکه رابطه عاشقانه ناموفقی قبلا تجربه کرده اما همچنان زن مستقل و تحسین برانگیز و اجازه نمیده زن بودن یا تجربه تلخ در گذشته از هدفش یعنی مدریت باز بمونه در کل کرکتر بشدت تحسین برانگیز داره 👌

جامیونگ گو  

من همیشه از ملکه هفت روزه زیاد صحبت میکنم اما صادقانه بگم رسوایی در سونگ کیون کوان و جامیونگ گو اگر در در حد ملکه هفت روزه نباشن پایین تر از اون نیستند....

جامیونگ گو اصطلاحا به جومونگ ۳ معروف چون روایت کننده داستان موهیول و پسرش هودونگه . سریال بشدت پرکشش و قویه و صد البته تلخ و غم انگیزه و به کسانی که روحیه ضعیفی دارن اصلا پیشنهاد نمیشه ‌. سریال از جهت سناریو و قدرت بازیگری خیلی قویه مخصوصا تو نیمه دوم که خیلی نفس‌گیر میشه ...

سه مشکل اساسی که این سریال داره اینکه اولا زیر نویس فارسی خیلی خوب نداره ثانیا دو قسمت اول اسپویل از قسمت آخر و ثالثا حدود ۱۳ ۱۴ قسمت اول به دوران کودکی کارکتر ها اختصاص داده شده و همین باعث میشه کمی خسته کننده باشه نیمه اول اما توی نیمه دوم واقعا سریال پیشروی مثبتی داره 

+ با تماشا این سریال بار دیگر فن مین یونگ شدم ...

مین یونگ تو این سریال نقش شاهزاده خانم بازی میکنه که به خاطر عشقش به یک مرد کشورش نابود میکنه ...کارکتر نسبتا منفور و احمقی داره حتی منی که طرفدارش بودم گاهی ازش متنفر میشدم مخصوصا از نوع نگاه هاش و لبخند کجش ...

رسوایی در سونگ کیون کوان 

من خودم بشخصه این سریال پارسال همین موقع دیدم و باید اعتراف کنم یکی از با معنی ترین و قوی ترین سریال های ژانر تاریخی بود که دیدم . شاید ایده دختر که در لباس پسرا ظاهر میشه چندان ایده جدید نباشه اما سناریو این سریال نسبت به سناریو های مشابه در لول بالاتری قرار داره و خیلی از زمان خودش جلو تر.... 

نکته مثبت این سریال نسبت به دو سریال تاریخی دیگه مین یونگ اینکه سیاسی نیست یا اگر داره خیلی کم همچین تم دوستانه بر تم عاشقانه غلبه داره و یکی از،بهترین اکیپ های دوستانه و برومنس کیدراما با اختلاف متعلق به این سریاله [ این سریال اولین سریالی که جایزه بهترین برومنس دریافت کرد ] 

+ قدرت شگفت انگیز بازی مین یونگ میتونید تنها با تماشا این سریال و جامیونگ گو پی ببرید . علارغم اینکه این دو سریال هردو تاریخی هستند و در فصله کمتر از یک سال ساخته شدن کارکتر مین یونگ ۱۸۰ درجه باهم متوجه هرچقدر که مین یونگ تک جامیونگ گو نفرت انگیز بود اینجا بشدت شخصیت کیوت و بانمکه و دوست داشتنی داره و این تضاد شخصیتی در چهره و کارکترش نمایان گر قدرت بازیگری اونه ...

این سریال ماهیت فمینیستی داره و به همه دختران پیشنهاد میشه خیلی دیالوگ های قشنگی در مورد با ارزش بودن زن و برابر مرد و زن تو جامعه میزنه 🥰

گربه 

تنها اثر سینمایی پارک مین یونگ در طول ۱۶ سال فیلم ترسناک " گربه " ...

قبلا هم گفته بود همیشه هدف از تماشا فیلم ترسناک صرفا ترسوندن مخاطب نیست و گاهی قرار فیلم ترسناک یک حقیقت ترسناک به نمایش بذاره این فیلم دقیقا همین و هدف به تصویر کشیدن رفتار های ترسناک انسان ها با موجودات ضعیفی چون گربهاست..

+ باتماشا همین فیلم داشتم فکر میکردم اگر مین یونگ شرایطی براش پیش می اومد و میتونست وارد دنیا سینما بشه قطعا یکی از بهترین بازیگر های این صنعت میشد ...یکی از متفاوت ترین نقش آفرینی هایی مین یونگ توی کیدراما بی‌شک بازیش تو این فیلم که خیلی با سبک بازیش تو سریال ها متفاوته !!

مجرم تویی 

اگر قصد دارید شخصیت واقعی مین یونگ بشناسید پیشنهاد میکنم برنامه معمایی جنایی مجرم تویی ببینید. این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی که ساختش تا ۳ فصل تمدید شد و بازیگر های خوبی مثل پارک مین یونگ، لی سونگی، سجونگ ، سونگی ، [ یویون سوک ، کانگ جون فصل اول ...] نقش آفرینی کردن مین یونگ نقش یک کارگاه داره و خیلی شجاع و تحسین برانگیز شخصیت واقعیش ...

برنامه آب‌نبات چوبی با جونگی هم برنامه خوبی برای شناخت مین یونگه !!

زادگاه افسانه 

یه مینی سریال یک قسمتی که تاریخی و ترسناک ...

داستان برمیگرده به جاهلت مردم دوران چوسان و زنان که تازه به سن بلوغ میرسن ...

داستان با معنی داره نقش مین یونگ یه روباه نه دم که خیلی ترسناک 

هیلر 

رسیدم به محبوب ترین سریال های مین یونگ ...

خب هیلر از،بهترین سریال های ژانر تلفیقی کیدراماست [ اکشن / کمدی / عاشقانه / جنایی/ درام]

من خودم این سریال سال ۲۰۱۹ دیدم و بنظرم اون زمان خیلی از زمان پخش خودش جلو بود بطوری که سخت میتونستم باور کنم مال ۲۰۱۴ باشه . نقطه قوت اون سریال بنظرم زوج بشدت کیوت و دوست داشتنی و عاشقانه فوق العاده زیبا و ماندگارشه . هیلر برای من خیلی ارزشمند و از اون سریال هایی که سالی یک بار میبنم . کارکتر مین یونگ بشدت کیوت و بانمکه...

شکارچی شهر 

احتمالا خیلی ها تون مین یونگ با این سریال میشناسید سریال قدیمی با سناریو قوی توزمینه انتقامی و اکشن داره و میشه گفت منبع الهم خیلی از سریال های اکشن این روز هاست ...عاشقانه چندانی نداره اما زوج سریال بشدت شیرین و دوست داشتنی بودن برام . صادقانه بگم واقعا دوست دارم مین یونگ یه بار دیگه تو ژانر اکشن و کارکتر اکشن طوری مثل کیم نانا ببینم ..

عشق قراردادی 

من علاقه چندانی به ژانر کمدی رمانتیک ندارم برای همین به ندرت این ژانر می‌پسندم اما بین سه اثر کمدی رمانتیک مین یونگ این سریال بیشتر از همه پسندیدم 

هرچند به پای بقیه آثار برجسته مین یونگ نمرسه اما سریال سرگرم کننده و اموزنده خوبیه . به زودی در مورد این سربال پست مفصلی خواهم گذاشت و نظرم جداگانه خواهم گفت ولی تا به اینجا بشدت از دیدنش لذت بردم و بسی دوسش دارم 

مین یونگ از اون دسته از بازیگری که کارنامه پربار و صد البته منحصر به فردی داری و به جز ۳. سریال آخر سخت میشه بقیه سریال هاشو به دیگران معرفی کرد ‌.

در کنار آثار برجسته و تحسین برانگیزش میشه گفت بازیگر چالش بر انگیزی و نقش های متفاوتی بازی کرده از روباه ترسناک تا شاهزاده خانم که کشورش به خاطر علاقه به یک مرد نابود میکنه، دختری که مثل پسرا باهوشه و طالب علم ، بادیگارد و خبرنگار و دادستانی سخت کوش و نونای حمایتگر . وقتی به کارنامه ۱۶ ساله و نقش آفرینی هایی که تا به امروز داشته فکر میکنم واقعا کاری جز تحسین ازم برنمیاد . 

بنظرم مین یونگ واقعا بازیگر پر پتانسیله و اینکه میبنم توجه چندانی بهش نمیشه عمیقا منو ناراحت میکنه. امیدوارم در آینده دوباره انتخاب های چالش برانگیز تری بهش پیشنهاد بشه و کمی از این ژانر کمدی رمانتیک فاصله بگیره .

پ.ن : احتمالا آثار برتر بازیگر، کارگردان ها و نویسنده ها جز بخشی که میخوام تو وبلاگم بذارم امیدوارم ازش استقبال کنید 


پ.ن‌: این پست ممکنه بعدا ویرایش بشه ...

من سریال هایی زیادی از مین یونگ ندیدم مثل دکتر جین ، مرد محترم‌، برگ نو ، دونده گو ، من سام نیستم ، دوتا سریال چینی ، و ضربه عالی هروقت ببینم اگر دوست داشته باشم اضافه میکنم ^^

زندگی خصوصی او و منشی کیم جز کار مورد علاقه ام نبودن :)))

پ.ن : پارک مین یونگ بازیگر مورد علاقه ام  امیدوارم به علایق من احترام بذارید 

ادمین نوشت ...

تقربیا ۳ ساعت طول کشید این پست درست کنم و اینکه بابت غلط های نگارشی و املایی پوزش میطلبم در اسرع وقت اصلاح خواهم کرد 

۱۵ آبان ۰۱

میخواستم بگم‌منشی کیم کو که دیدم مورد علاقت نیست هارتم بروکن شد :"" XD

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
خوش اومدید 
متاسفانه من و کمدی رمانتیک آب مون تو یه جوب نمیره 😅
اما خب سریال دوست داشتنی بود ولی کمتر از همه دوسش داشتم 
زوجش خیلی خوب بودن :)
۱۵ آبان ۰۱

فیلم گربه رو فکر کنم باید برم ببینم قشنگ بنظر میاد

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
بنظرم فیلم متفاوته بود👌
البته دوبله شو شبکه ۴ چندین بار پخش کرده اما زبان اصلی یه چیز دیگه 
۱۵ آبان ۰۱

متشکرممم♡

من زیاد کیدراما نمیبینم. منشی کیمم فقط بخاطر پارک سوجون دیدم.

از توی کیدراماها که دیدم سقوط بر روی تو رو خیلی دوست دارم و مستر سان شاین و روباه نه دم :"

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
موفق باشی عزیزم
من فقط بین این سه تا مستر سان‌شاین دیدم و خیلی دوسش داشتم  
۱۵ آبان ۰۱

واااای شکارچی شهر

لی مین هو چه جذاب بود اونموقع...البته الانم هستااا

 

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
آخ آخ خاطرات مون ...
نوستالژی واسه خودش 
آخ چقدر دلم میخواد یه همچین کارکتری دوباره ازش ببینم 👌
البته پاچینکو خیلی خوب بود راضی بودم 
۱۵ آبان ۰۱

منشی کیم چه چی؟؟؟؟🥲🥲🙄* واقعا من تو کف اونم تو اون شخصیتش بودمااا! ولی واقعا حق گفتی واقعا به ندرت دیدم دختری قشنگ بازی کنه واقعا عالی بازی می کنه😍👍

البته یه سریال هم من تیزرش  رو دیدم که شوهر داره ولی شوهرش بهش با یه زن دیگه می خوابه و وقتی میاد خونه می بینه وضع رو و خیانت شوهرش رو نابود میشه ...نمیدونم اسم فیلمش  چیه ولی نابودم کرده از ذهنم نمیره اون بخش تیزرش🥲💔

+ یعنی این پستتون باید واقعا بشنم ببنم اونایی که ندیدم!🥲😭 ولی ۲ تا قلب شکون و ترسناک داره انگار تو منوی این پستت یکی ملکه ۷ روزه یکی هم گربه ازش از پوسترش ترسیدم وای به حال فیلمش

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
منشی کیم خوب بود اما خب اونجوری نبود که بخوام تو لیستم بیارم 
سبک استایلش خیلی خفن بود پارتنرش خیلی بهش می اومد 👌
من از خودش وایب خیلی خوبی میگیرم 

+ فکر کنم همون هواشناسی عشقه 
چون اونجا نامزدش بهش خیانت میکنه 

+ امیدوارم که لذت ببرید
چرا دوتا قلب بشکونم ؟! بخاطر منشی کیم ؟! 🥲🤧💔
ملکه هفت روزه غم انگیز بیشتر ولی این عکس که گذاشتم سکانس اول سریاله 
گربه ترسناک نیست بنظرم بیشتر غم انگیز 
۱۵ آبان ۰۱

دقیقااا زدی به هدف😍👍❤️‍🔥

 + هواشناسی عشق اسمشه؟ میدونی چند قسمته و زیاده به نظرت این فیلم ها طوری که لیست کنم تابستون بشینم ببینمشون؟🥲 یا قابل دیدن هستن تو دوره درس خوندن😅🥲؟

+خیلی مسخره هست که ۷ روز بیشتر ملکه طرف نباشه بعد اینطوری غم گینش  کنن وایی میمیرم کععع😭😭😭😱😭😭😭 گربه بالاخره ترسناکه یا غم انگیز؟

+ چطوری تونستی این فیلم های خیلی غم انگیز رو ببینی؟🥲 من خودم رومان های غم انگیز می خونم دلم میگیره و حال و احوالم ابری پیشه 😔 درسته خیلی قشنگن ولی قلب آدم رو به درد میاره ...🥺

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
آره عزیزم 
۱۶ قسمتی ببین سلیقه ای دیگه سبک کمی تخصصی مثل پزشکی و حقوقی که ممکنه ارتباط برقرار کردن دشوار باشه چون تقربیا ۷۰٪ صحبت ها شون در مورد حرفه هواشناسی و چالش های شغلی شون و ۳۰ درصد عاشقانه  خب کمی خیانت و زندگی بزرگسالان و زناشویی داره باید مخاطب این جور سریال ها باشی وگرنه ممکنه سریال سنگینی باشه چون جو جدی طور 

+ و تلخ تر اینکه بر اساس واقعیت  ...
من واقعا درام بیشتر از کمدی دوست دارم بین سریال هاش جامیونگ گو تلخ ترین سریالش بود قشنگ همه شخصیت های اصلی میمیرن...
در مقایسه با اون  غم ملکه هفت روزه قابل تحمل تر 

حقیقتا قبلا سریال های غم انگیز پشت سر هم می دیدم اما الان نه کمدی وسطتش میبنم ولی حقیقتا داستان های غم انگیز قشنگ تر


گربه بیشتر هیجانی بود ترسناک نیست مگر یکی دو تا سکانس 
۱۶ آبان ۰۱

فقط باستد (مجرم تویی) رو دیدم...🤧😂

از بین اینا فقط یکیشون رو بخواید پیشنهاد بدید کدومه؟^^

+ اول عنوانو خوندم پارکِ مین یونگ، فکر کردم اسم یه پارکه!xD

۱۵ آبان ۰۱
پاسخ
خوش اومدید 
چه خوبب🥰💛👌👌
بستگی به سلیقه ات داره واقعا 
سه تا سریال آخر هیلر و شکارچی شهر و منشی کیم چشه جز محبوب ترین سریال هاشه و اکثرا دوست دارن 
اما اگر نظر منو بخوایید من ملکه هفت روزه،  وقتی هوا خوبه و به یاد آور پیشنهاد میکنم بازم بستگی به سلیقه شما  داره که ملودرام میخوایی یا هیجانیی یا تاریخی 
۱۶ آبان ۰۱

باید به توصیه هات گوش بدم !🧐📄🖊

جامیونگ؟؟؟ این اسمش فیلمه؟@-@ یا شخصیت؟

اوه~😮🙁

باید وقت هم بزارم تا ببینمشون😁👍

۱۶ آبان ۰۱
پاسخ
موفق باشی در هر صورت 
هردو عزیزم 👌😂
۱۶ آبان ۰۱

مرسی از پست کامل و جامعت

راستش منم فن مین یونگ ام. بیشتر سریالهاشو دیدم و واقعا میدونم که بازیگر توانمندیه

فقط متاسفانه این اواخر پیشنهاد های جذاب و خوبی بهش نمیشه. دوست دارم توی یه ژانر دیگه به جز کمدی عاشقانه ببینمش به خصوص تاریخی

۱۶ آبان ۰۱
پاسخ
انشالله مین یونگ به زودی تو ژانر های متفاوت خواهیم دید ...
من دوست دارم پا به دنیا سینما بذاره مطمئنم اینجوری خیلی چالشی تر میشه هم سبک بازیش هن انتخاب هاش افسوس ...
۱۶ آبان ۰۱

خیلی ممنوننن♡~

۲۰ آبان ۰۱

سریال زادگاه افسانه رو نشنیده بودم 😅

ارزش دیدن داره؟

دلم خواست سریالشو ببینم..

جدیدا میخوام بزنم تو کار قدیمی ها میخوام سریال درخت بهشتی رو ببینم😂😂😂

۲۹ آبان ۰۱
پاسخ
خوش اومدید 
یک قسمت بیشتر نیست من مفهوم پشت داستانش خیلی برام جالب بود 
برمیگرده به خرافات کره ای برای دختران که به سن بلوغ میرسن و اینکه چقدر احمق هستند .  البته در اصل ۸ قسمت و ۸ داستان من فقط قسمت اول که مال مین یونگ دیدم .
درخت بهشتی دیدم خیلی سریال غم انگیز و ناراحت کننده ای و اعصاب فولادین میخواد
۲۹ آبان ۰۱

آره در جریانم که درخت بهشتی غمگینه^^ یه دفعه بهم الهام شد که این سریال ببینم😂 من از این سریال دوتا نقد خوندم تو نقد کره میکس های غمگین دیدم.. بعد سلول های یومی میخوام سریال شو ببینم ^^

من سریال ملکه هفت روزه و عاشقان ماه باهم دیدم تو فروردین ۱۴۰۰ و انقدری اعصابم بهم ریخت که تا همین الان نتونستم سمت سریال های درام و سد اند و غمگین برم.. در واقع درخت بهشتی شاید کامبک من به دیدن ژانر درام و سداندینگ بعد دوسال باشه چون تو این دوسال سریال های کمدی عاشقانه دیدم😂

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
انشالله که خوشت بیاد :)
یومی خیلی خوبه همیشه جز پیشنهادی منه👌
من با سد اند مشکلی ندارم حقیقتا حتی دوست دارم اما حقیقتا بعضی از سد اند  منطق خاصی پشتش نیست  مثل خیلی از ملودرام خیلی قدیمی مثل درخت بهشتی ، پلکانی به سوی بهشت،  متاسفم دوست دارم .


۳۰ آبان ۰۱

آره سلول های یومی خیلییییییییییی دوست داشتم خیلییییییییییی خوب بود😊🥰😍 تمومش کنم حتما یه میکس از سلول هاش و زوج سریال میسازم😍🥰

یعنی درخت بهشتی ارزش دیدن نداره؟ راستش من میخواستم دانلودش کنم بیشتر واسه میکس غمگین درست کردن 😂میخوام با یکی از آهنگ های محسن چاووشی از سریالش میکس درست کنم 😅😜🤪 یا مثلا دوست دارم دوباره ملکه هفت روزه رو دانلود کنم یه میکس شاد و غمگین ازش بسازم😅😂💜

سریال های پیشنهادیت چیه؟💛

تو از میکس ساختن و میکس دیدن خوشت نمیاد؟ 

۱ آذر ۰۱
پاسخ
خیلی این سریال خوبههه🥰
نه اشتباه برداشت نشه هر کسی خب قطعا یه سری استاندار هایی برای خودش داره من ژانر درام دوست دارم با پایان سد اند مشکلی ندارم اما خب یه چیزایی نمیتونم بیینم مثل سریال هایی با موضوع سرطان مثل سریال ۳۹ یا عشق بی پروا 
ولی مثلا با مستر سان‌شاین مشکلی ندارم تازه خیلی پایان غم انگیز برام ارزشمند چون هدف قشنگی پشت یود .‌...
خیلی از ملودرام های قدیمی یکم که چه عرض کنم بیش از غم غیر معقول دارن مثلا هر بد بختی سر دختر و پسر سریال میارن آخرش بهم نمیرسن  یا پسر فلج میشه دختر میمیره ، دختر کور میشه ، یا پسر تصادف میکنه قلب شو به دختر میده ، یا پسر قلب شو به پسر نقش دوم میده دختر کنار قبرش خودکشی میکنه...
کل ۲۰ قسمت در حال گربه کردن برای بدبختی های این دونفری خب من اینجور سریال هارو دوست ندارم . مثلا همین درخت بهشتی من قسمت اولش،کلی گریه کردم ...
نه خیلی اهل میکس ساختن نیستن و نمیبینم حقیقتا 😁🙏
۱ آذر ۰۱

آره خیلی خوبه کمدی کیوت شیرین فانتزی روانشناسی ایده جالب و پر محتوا بازیگرای عالی زوج عالی دیگه آدم از یه سریال چی میخواد:))) حقیقتا خیلی سخت پسندم نمیدونم مثلا سر بیشتر سریال ها ایراد میگیرم ولی واقعا سلول های یومی به دلم نشست 🥰😍

آره منم موضوع سرطان دوست ندارم. ولی اگه دوست نداری چرا سریال زمان دیدی؟😅

واییییییییییی ملودرام های قدیمی چقد بدبختی داشتن😳 من همین که گفتی دلم ریش ریش شد چه برسه به اینکه بخوام ببینم😐😂

پارک شین هه با درخت بهشتی معروف شده:)) طرفدارش نیستم ولی دوستش دارم بازیگر خوبیه:)) شاید فیلم خیاط سلطنتی یا سریال خاطرات الحمرا رو ازش ببینم.. امیدوارم خوب باشن..

من میکس ساختن خیلی دوست دارم مسکن و غذای روحمه😅😍 البته تازه میکسور شدم و سایت نماشا رفتم و باید بگم یکی از بهترین اتفاقات زندگیم بود قطعا... تو دنیای واقعی که دوست خوبی نداشتم اما تو نماشا کلی دوست خوب و مهربون پیدا کردم که بهم لطف و محبت داشتن و باهام مهربون بودن و هستن..💝💖💓💞💕💛🧡❤💜💙💚🤍 حتی میکس اولم که الان که زیاد خوب نبود از سریال دبلیو درست کردم و چقدر دوستان حمایت کردن و با کامنت هاشون و لایک و بازدیدشون منو خوشحال کردن و گفتن به عنوان اولین میکسم خیلی خوب بوده:) باید بگم الان اون میکس پربازدیدترین میکس کانالمه😅😊فکر کنم سریال دبلیو خیلی طرفدار داره:)😂💜💛❤

۱ آذر ۰۱
پاسخ
آخ آخ گفتی ...
یعنی ای کاش میشد حافظه ام پاک کنم دوباره این سریال بیینم :)
سریال زمان منظورته؟!
آره فیلم نجات دهنده خواهرم و سریال زمان تنها فیلم و سریال هایی که تو این زمینه کامل دیدم و دوسشون دارم در مورد نجات دهنده خواهرم هیچ حرفی ندارم .
اما در مورد زمان بنظرم سرطان جز موضوعات حاشیه بود تا اصلی حتی مرگ سوهو غیر مستقیم با سرطان مرتبط بود و از،طرفی این سریال واقعا معنا و مفهومش از همون قسمت اول منو گرفت .‌ 
اما صادقانه بگم واقعا نمیتونم مثلا همین چند وقت پیش جمعه مامانم راشت یه فیلم میدید پسر سرطان داشت من فقط ۱۰ دقیقه از،فیلم دیدم حالم بد شد انقدر روحیه حساسی نسبت به این موضوع دارم ...
خیلی برای همین به ندرت میبنم من تقربیا اکثر ملودرام های قدیمی ناخونک زدم اما کامل ندیدم 
امیدوارم اگر دیدی خوشت بیاد ‌‌‌...
اگر دوست داشتی و بازیگر محور نیستی سیزیف و سلول شماره ۷ هم ببین خیلی دراما ها ارزشمندی برای من بودن با اینکه بشدت غم انگیزه 
موفق باشی حسابی میکسور نبودم اما قبلا چنل نماشا داشتم .در هر صورت امیدوارم در سلامت و شادبی باشید 
۱ آذر ۰۱

با اینکه خیلی اهل دوره کردن سریال ها نیستم اما قابلیت اینو دارم که ۱۰ بار بشینم سلول های یومی رو ببینم 😂😂😂

موضوع سرطان شاید از این جهت که طرف چند ماه زنده ست و اون چند ماه باقی مونده رو بهتر زندگی میکنه آموزنده باشه.. ولی در کل هم دردناکه هم کلیشه ای... مثلا من عشق بی پروا رو ناخونک زدم به نظرم خیلی کلیشه و دردناک بود با اینکه بازیگرهاشو دوست دارم.. نویسنده اش نویسنده مرد بی گناه، متاسفم دوستت دارم و...

مرسیییییی عزیزمممم 🥰

سلول شماره ۷ نسخه کره رو میگی؟😅 آخه نسخه ترکیه هم داره جدیده..

به نظرم اگه دوست داری بیا نماشا.. پست جدیدت خوندم که گفتی احساس تنهایی میکنی.. تو نما کلی دوست خوب و زیاد میتونی پیدا کنی.. میتونی میکس درست کنی.. میکس درست کردن با وجود همه سختی هاش جالبه چون نتیجه کارت رو هم میبینی و تشویق میشی... با اینکه واسه ادیت و میکس هیچ پولی بهمون نمیرسه و حتی معروف هم نمیشیم اما ما اینکار رو با عشق و علاقه انجام میدیم...💜💛❤

۲ آذر ۰۱
پاسخ
منم مخصوصا فصل اول 👌
چون تجربه مشابه تو زندگی واقعا داشتم خیلی برام عذاب آور حقیقتا .‌.
متاسفم دوست دارم خیلی غمش سنگینه از درخت بهشتی تلخ تر مرد بیگناه دوست داشتم واقعا قشنگ بود 👌 فکر کنم سریال شکلات هم همین نویسنده نوشته..

آره عزیزم سینمایی گره ای من ترکیه شو ندیدم 
حقیقتا این روزا دست و دلم خیلی به سریال دیدن نمیره که بیینم خیلی تو مود ویدئو درست کردن نیستم البته من ویدئو درست میکنم برای اینستگرام ولی میکس نیست ... در کل تو مودش نیستم تجربه ندارم برای همین ترجیح میدم فعالیت نکنم 
اما اگر دوست داری میتونی لینک تو بذاری ویدئو هات بیینم البته اگر دوست 💛
۲ آذر ۰۱

اگه تو گوگل سرچ کنی میکس سریال دبلیو با آهنگ خود سریال اولین میکس میکس منو میاره که دوماه پیش آپلود شده.. تو کانال بری و رو اسمم بزنی میتونی بقیه ویدیو ها رو هم ببینی💜 اگه دوست داشتی میتونی نظر و لایک هم بدی که خوشحال میشم 😍🥰😘😊

کانال قبلیت پارک بو یونگ ادمین فن پارک مین یانگ بود درسته؟ 😅 من قبل اینکه برم نما دو سه تا از میکس هایی که درست کرده بودی دیدم به نظرم قشنگ بودن🥰🥰🥰 اگه دوست داشتی با کانال قبلیت بیا💙

۲ آذر ۰۱
پاسخ
ممنونم عزیزم 
بله بله بویونگ اگر اشتباه نکنم به معنی نیلوفر آبیه برای همین اسمم پارک بویونگه بود اون زمانا 😁💛
فکر نکنم آیدی مو و رمزم یادم باشه اصلا 😅

۲ آذر ۰۱

باشه عزیزم هرجور که دوست داری بیا همین که میکس هامو ببینی و خوشت بیاد من از نگاه و وقتی که گذاشتی ازت ممنونم🥰😍 ابن خودش حمایته💛

من شاید تو ساختن میکس غمگین خوب نباشم ولی با این حال میخوام یه میکس غمگین درست کنم از ملکه هفت روزه با آهنگ باید نفس بکشم توی هوای خودم باید که سر بذارم رو شونه های خودم.. این آهنگ خیلی دوست دارم اخیرا یه نفر که مثل شما فن مین یانگ تو نما با این آهنگ از سریال زندگی برای عشق میکس درست کرده بود و میکسش هم عالی بود واسه همین هوس کردم منم با این آهنگ از ملکه هفت روزه بسازم 😅💙

آخی عزیزم تجربه مشابه داشتی تو زندگیت با سرطان..😔😞😭😢😥😭😭😭 آره درک میکنم خیلیییی سخته یه چیز بد که باهاش تجربه داشتی تو فیلم یا سریال ببینی ...😭😭😭

۲ آذر ۰۱
پاسخ
چشم عزیزم 
اشکالی نداره عزیزم کم کم پیشرفت میکنی 
در رابطه با مین یونگ و کلا بازیگر هایی که دوست شون دارم بذار یه چیزی بگم ...
من مین یونگ خیلی دوست دارم چون از خودش و حرفاش وایب خوبی میگرم یا اکثر سریالهاش ( نه همه شون ) باب سلیقه منه . در مورد جی چانگ ووک هم همینه اونم بازیگری که بشدت ازش ازش وایب خوبی میگرم و بیشتر از خودش تا سریالش انقدر برام عزیزکه انیمه نام تو گشتم تا با دوبله کره ای جی چانگ ووک پیدا کنم و بیینم اونم با هزارتا بدبختی سر هماهنگ کردن زیر نویس!!
اما خب من کلا مودلم اینجوری که نمیتونم تو بند صرفا یه بازیگر باشم خیلی از،بازیگر ها هستند که بشدت دوسشون دارم و ازشون وایب خیلی خوبی میگرم مثلا  دومین نفر که دیوانه وار دوسش،دارم گو اون بعدش هان جی مین ( غم های ما ) لی سونگ کیونگ ( پری وزنه بردار) ، هان سوهی ( نام من ) ، کیم جی وون قشنگم که قشنگ وایب مین یونگ داره ( مبارزه برای هدفم) ، کیم ته ری ( ۲۱۲۵) و اون بین ( وکیل خارق العاده) . و از همه مهم تر اجوما های کاریزماتیک چون کیم هه سو ( چتر ملکه ) , لی یویونگ ( همسر استاد جی سونگ و بازیگر سریال مادر ) ، کیم سوهیونگ خفن مون [ ملکه کی ، اسکای کسل ] و کیم نامجو بازیگر زن مبهم ...
در مورد آقایون اکثرا بازیگر های بالا ۳۷ سال دوست دارم بشدت 
مثل کیونگ هو ،استاد ها چو سونگ وو ، نام گونگ مین،  گونگ یو ، لی بیونگ هان اعظم ، رین اوپا ، سونگ کانگ هو اجوشی ، جی سونگ  ، سونگ جونگ کی کیوت ، دونگ ووک، شین ها کیون ، لی جون و...
کلا من همه دوست دارم واقعا از کسی نیست که بدم بیاد شاید سبک بازی یا سریال هاشو نپسندم اما متنفر نیستم 
اما خب الان تو مود کیدراما نیستم حقیقتا برای همین اینجا هیچ پست خاصی ازشون نمی‌ذارم وگرنه اینا خیلی برام ارزشمند ‌.


بله واقعا خیلی سخته انشاللهرهیچ وقت مریض سرطانز نداشته باشی .💛


۳ آذر ۰۱

نیلوفر جون با کانال قبلیت اومدی نما؟😅 

مرسیییییی از توضیحاتت..💜😊 منم واقعا دوست ندارم که از یه بازیگر بدم بیاد🙂🥰 وقتی از یه بازیگر بدم بیاد سعی می کنم ذهنیتم رو در موردش تغییر بدم هر چند که یه بازیگری هست که هنوز ازش بدم میاد 😂🤣

شما تو زندگی واقعی سرطان داشتین؟😭😭😭😭😭😭 الهی بمیرم 😭😭😭😭😭😭 من فکر کردم واسه یکی از آشناها یا اقوام تون اتفاق افتاده🥲😴😭😞😓😣😫😥😢

۴ آذر ۰۱
پاسخ
بله عزیزم 
نه عزیزم من سرطان نداشتم یکی از آشنا هامون داشته و آخرش فوت کرد ...
من کلا از کسی متنفر نیستم یا بدم نمیاد حتی دشمنم تو دنیا واقعی ...
ولی خب در مورد بازیگر اگر واقعا خیلی باهاش نتونم ارتباط برقرار کنم حالا به هر دلیلی اصلا سراغ سریال هاش و فیلم هاش نمیرم . تا الان واقعا یادم نمیاد از کسی متنفر باشم بیشتر میگم سبک بازیش یا سریال هاش باب سلیقه من نیست 

۴ آذر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama