موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

خاطرات یک کتاب فروش...

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۱۶، ۱۶:۰۸


من همچنان در به در دنبال کتاب " شب یلدا " و دیگر کتاب های مرتبط با این کتاب بودم هر سایتی رو هم بگویید چک کردم حتی در خواست هم دادم اما پیدا نشد که نشد تا اینکه چشم خورد به این کتاب ...

عنوان کتاب دیدم اولین جمله که به ذهنم اومد  ؛ " تحقق یک رویا نویسندگی " بود ...

حالا جریان چیه ؟!

اگر سریال وقتی هوا خوبه دیده باشید میدونید شخصیت اصلی اون سریال یه کتاب فروش و یک کتاب خونه رویایی داره تو یه روستا فوق العاده خوش اب و هوا ...این جناب کتاب فروش ما یه وبلاگ هم داره که احتمالا روزمرگی هاشو مینویسه ...موقعی که سریال میدیم یادم یکی از هیجان انگیز ترین قسمت سریال برام پایان هر قسمتش،بود که با پست های وبلاگ نویسی تموم میشد ...

یکی از رویا هایی که موقع دیدن اون سریال داشتم این بود که  : ای کاش اون وبلاگ واقعا وجود داشت و منم میتونستم خاطرات و روزمرگی های اون سوپ بخونم . حالا با دیدم این کتاب انگار رویا من تحقق پیدا کرد ...


من کتاب نخریدم بلکه نسخه نمونه شو از اپلیکیشن کتابراه دانلود کردم  ...

صادقانه بگم یک ۱۰ ۱۵ صفحه طول کشید تا بتونم با کتاب ارتباط برقرار کنم که خود اون ۱۰ ۱۵ صفحه به اندازه ۱۰۰ صفحه برام عذاب آور بود 

 اما الان تقربیا اوکیم حس میکنم دارم پست هاب وبلاگ اون سوپ میخونم ...کتاب ۳۰۰ صفحه ای و ۱۲ فصل داره و هر فصل متعلق به یک ماه ...

هر ماه خودش چندتا پارت داره که هر پارت خاطرات یک روزه . نسخه نمونه که دانلود کردم خاطرات یک ماه یعنی ماه فوریه داره برای بقیه اش باید یا کتاب بخرم یا با اپلیکیشن هزینه شو پرداخت کنم .

نظرم بهش فعلا مثبنه هرچند چیز خاصی نداره و روزمرگی حالا ماه فوریه تموم میکنم بیینم ارزش داره کل شو بگیرم یا نه فقط به همین یه بخش اکتفا کنم  


+ این اپلیکیشن ها کتاب چقدر خوبه  ...

مخصوصا این نسخه اولیه گه رایگان در اختیار قرار میدن . آدم حداقل قبلش میخونه ببینه چی قرار بخره . هرچند ورق زدن کتاب  و بوی خود کتاب نو یه چیز دیگه اما با توجه به هزینه های سر سام آور فعلا میخوام به همین کتاب ها اکتفا کنم ...چند تا کتاب به تورم خورده هر کدام به یه جایی برسم پست میذارم ازشون 


پ.ن : اگر نمیدونید سریال وقتی هوا خوبه چیه پست قیلی که آثار برتر مین یونگ معرفی کردم نگاه کنید 

پ.ن : شما عکس نگاه اصلا وایب اون سوپ میده که قهوه دستشه ...

پ.ن : یادم باشه بعدا از خاطرات کتاب نویسی و اینکه چی شد منصرف شدم از این کار براتون بگم .هرچند من از اولش این کار برای شغل آینده در نظر نگرفته بودم ...


پ.ن : معرفی کتاب هامون با موضوع کتابخانه روشنا دنبال کنید 

بیایید فعلا در مورد پست موقت صحبت نکنیم دارم تلاش میکنم با نوشتن علایقم حس منفی که از بقیه میگرم رها کنم 

در آینده خواهم نوشت از خودم و سانگ اون ...

۱۶ آبان ۰۱

در حال حاضر ۵ ۶ تا کتاب در دست دارم ...

دو تا الکترونیکی  و دو سه تا دیگه کاغذی تازه یه کتاب دیگه هم قرار شروع کنم ...

 

+ یه انیمه از هفته پیش شروع کردم هنوز تموم نشده دی اما قشنگه ...

 

سریال جز سریال مینی نمیبینم اصلا حس و مودش نیست چتر ملکه قشنگه ها اما نمی‌دونم چرا دست و دلم نمیره 

۱۶ آبان ۰۱

منم یه کتاب رو شروع کردم به اسم کوری 

شدیدا زیباست.تا الان که دو روز گذشته ۷۰ صفحه شو تموم کردم :""

با اینکه سراسر امتحانم😹🤦🏻‍♀️

۱۶ آبان ۰۱
پاسخ
به به برم بیینم چیه 😁👌
کتاب خوندن واقعا حس خوبی یه آدم میده 
منم 😁 حسابی سرم شلوع این روزا بشدت کنجکاو کتاب ها شدم 
۱۶ آبان ۰۱

سلام نیلو،چطوری؟خوبی؟

نه سریالش رو نگاه کردم نه کتاب رو خوندم....حتما یع تایم باز میکنم که ببینم

من خودم که عاااااشق کتاب خوندنم....دو دیواره اتاق من قفسه کتاب خونس😂

چون کراش بچگیم شارلوک هلمز بوده تو سبک های کارآگاهی زیاد میخونم که"خواب گردان"هم عالیه

"دراکولا"و"کشتن مرغ مینا"محتواشون شبیه همه ولی داستانشون خیلی جالبه.

ژانر ترسناک هم"ربکا"خوندم تو ماجرای ترسناک بودنش هعی میرفتم دستشویی😂😂

نیلو چارلی و کارخونه شکلات ساز رو فکر کنم خونده باشی چون فیلمشم هست که من اول کتابش رو خوندم بعد فیلمشو دیدم.

ولی اگه ازم بپرسی بین چندصدتا کتابت کدومو به من میدی بخونم؟

قطعا جوابم صدسال تنهایی از گابریل گارسیاست....عاشقم...رویاپردازیش از هر فیلمی واقعی تره

۱۶ آبان ۰۱
پاسخ
سلام عزیزم قربان شما 
حقیقتا سریال نداره  سریال کاملا جدا  کتاب جدا 
منتهی اسم کتاب دیدم یاد شخصیت اون سریال افتادم 

من این اواخر خیلی علاقه مند شدم به کتاب 🥰💛
اما باید قبول کنم وقتم بشدت محدود و کتاب خوب بسیار زیاد

ندیدم اون و نخوندم عزیزم من روحیه ضعیف طرف ژانر  ترسناک نمیرم 
چه فیلم چه سریال چه کتاب 

نه متاسفانه نخوندم نه فیلمش دیدم البته فیلمش به پیشنهاد دوستان قصد دارم ببینم 

ممنونم از پیشنهاد خوبت حتما یه نگاه میندازم به کتاب 
۱۶ آبان ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama