موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

نگاهی به کامبک اکیپ " پلی لیست بیمارستان "

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۲۰، ۱۰:۱۰


+ شاید یکی از،بزرگترین حسرت هایی که بعدا بخورم اینکه چرا تا زمانی که کیدرامر بودم فصل دوم  پلی لیست بیمارستان ندیدم :))

میدونم این بازنشستگی موقت چون با وجودی که حوصله سریال دیدن ندارم اما همچنان شوق صحبت کردن در مورد درام های مورد علاقه ام دارم 

متاسفانه در انتظار فصل سوم نشستن این سریال و این اکیپ بی فایده اما به جرئت میتونم بگم بهترین اکیپ کیدرامایی بودن که تو این پنج سال دیدم هنوزم وقتی خبر نیار دوره هم جمع شدن خیلی ذوق زده میشم ^^

بریم یه نگاه بندازیم به کامبک بازیگر ها و اینکه ببیند نظرم چیه 😁👌


با سونگهوا یا همون جانک می دو شروع میکنیم ^^

اینجوری که بنظر میرسه با آپدیت جدید اینستگرامش گویا داره برای نقش آفرینی مجددش تو تئاتر موزیکال " سویتی تاد " در نقش میس لاوت آماده میشه منتهی این بار بدون چو سونگ وو عزیزم 🤧💔

تیزر پوسترش خیلی جذاب و خفن بود اما حیف که دسترسی ما به تئاتر هاشون محدود مگر بعدا عکس و پارت هاش بیاد . اما مشتاق بدونم نقش مردش اینبار کی قرار بازی کنه آخه مگه بهتر از استاد چو سونگ وو تو تئاتر داریم ؟! 

استاد چو سونگ وو در نقش سویتی تاد 😎👌

+ کامبک قبلی می دو سریال ۳۹ بود نفش می دو اصلا دوست نداشتم و دراپ کردم به اینم دسترسی نداریم اما امیدوارم حسابی موفق بشه و جایزه بگیره این دختر بی نظیر 👌👌👌




دومین کامبک برمیگرده به دکتر آن جونگ وو [ دکتر اطفال ]

گویا کامبک یهرسریال عاشقانه اداری _بانک  به اسم UnderstandingOfLove

که مال شبکه jtbc و دسامبر پخش میشه . من حقیقتا قصد ندارم این سریال بیینم و دلیل اصلیش برمیگرده به پارتنرش که اصلا نمیتونم با بازیش و تن صداش ارتباط برقرار کنم  . سریال قبلی یو یون سوک یه سریال بشدت دارک از این باند مواد مخدر بود که تو مود خوبی نبودم و ندیدم 😁👌

اما خب تو برنامه اینکه اگر وقت کردم برم دکتر رمانتیک ۱ بیینم چون بشدت عاشق کاپلشم [ سو هیون جین و یویون سوک ] و گویا میگن دکتر رمانتیک بهترین سریال پزشکی الان داره برای فصل سوم تمدید میشه  الیته بدون زوج فصل اول و با زوج فصل دوم[ لی سونگ کیونگ و آن هیوسوپ ] 

امیدوارم کامبک بعدی یویون سوک باب سلیقه من باشه البته شاید یکی دو قسمت اول این سریال بانکی بیینم اما بعید میدونم 



سومین کامبک مال همسر دکتر آن یعنی شین هیون بین عزیزم 🥰💙

ایشون از بازیگر های فوق العاده فعال هستند که امسال چند تا کامبک داشتن از فصل دوم پلی لیست ، انعکاس تو که قسمت نشد ببینم،  هیولا که دراپ شد و این سریال جدیدش با سونگ جونگ کی  یعنی  RebornRich که مال jtbc و نوامبر پخش میشه اونم ۳ روز در هفته !!! 

این سریال خیلی چشمک میزنه هم از جهت سونگ جونگ کی هم  ژانر انتقامی و مرموزش اما صادقانه بگم الان مودش ندارم حتی اگر شروع بشه چون نمیخوام دراپ کنم نمیبینم فعلا :))

چهارمین کامبک مال کیم جون وان عزیز  همون پسر قشنگم کیونگ هو 🥰💙

خب خب خب بلاخره کیونگ هو عزیز مان بعد از  چندین و چند سال افتخار داد تو ژانر کمدی رمانتیک بازی کنه :))

اما متاسفانه باید بگم علارغم اینکه بشدت منتظرش بودم که تو این ژانر کامبک بده اما بازم قصد ندارم این سریال بیینم چون اصلا نمیتونم با پارتنرش ارتباط برقرار کنم .

پارتنر ایشون بانو جون دو یون که ستاره جشنواره کن و یکی از،بزرگترین ستاره های سینما کیوراماست اما من متاسفانه نمیتونم با بازی ایشون زیاد ارتباط برقرار کنم و دلیل اصلی دراپ کردن سریال گمشده دقیقا همینه 

اسم سریال شون رسوایی برتر و کارگردان شون سریال دهکده ساحلی چاچاچا ساخته 👌🥰


کامبک بعدی مال دکتر مین ها همسر سوک هیونگ عزیز دل🥰💙

آقا وقتی خیر اومد  مین مین قرار سریال تاریخی عاشقانه بازی کنه از ته قلبم آرزو کردم نقش مقابلش مینی من باشه اما از اونجایی که خدا هیج  به آرزو های من گوش نمیده نفش،اول داد به دکتر مین ها 😁👌

ناراضی نیستم جون بازیگر خوبیه تازه تنها کامبکش نیست و با دوهیون عزیز دل من کامبک داره 🥰👌

این سریال استثنا منتظرم جون تاریخ پخشش خیلی دور😎😎😎


بقیه بازیگر ها کامبک ندارن و اگر دارن من در جریان نیستم


از ته قلبم میخواد ایکجون با مینی کامبک یه سریال دارک و خفن و نیلو پسند  بده 🥰👌

این دوتا خیلی سالها با هم دوست صمیمی  مینی همیشه از جوجونگ سوک به عنوان سونبه اش یاد کرده و همیشه برای تو تئاتر های موزیکالش شرکت می‌کنه . حتی برای اکران خصوصی  برادر مزاحم من  [ سینمایی  جوجونگ سوک ، دی او و پارک شین هه ] رفته بوده .جوجونگ سوک براش قهوه فرستاده بود سریال سریال هاش .  دو سال پیش هردو سفیر مالیات شده بودن 😎👌



+ شما قصد دارید کدام سریال ببینید؟ 

من فعلا کیدراما زده ام و فکر نکنم یکی دو ماه آینده چیزی بیینم :دی 

سینمایی شاید بیینم اما حوصله هیچ سریال جدید ندارم سریال حرکت کردن و ایسلند بعد از سالها دارن میان اما واقعا منتظر شوم نیستم حتی آن سو ها هان جی مین ندیدم باداینکه منتظرش یودم 😑💔


عاشق اینجوری اکیپا تو فیلمام..ㅠㅠ

۲۰ آبان ۰۱
پاسخ
منم اما پلی لیست بیمارستان یه چیز دیگه بود 
۲۰ آبان ۰۱

ولی اکیپ شون>>>

خیلی سریال فوق العاده ای بود واقعا:"))

 

+ منم از اونجایی که حوصله سریال ندارم، دارم سینمایی میبینم:دی

۲۰ آبان ۰۱
پاسخ
هم سریال هم اکیپ عالی بودن 🥰👌
من این دو هفته حوصله هیچی چیزی نداشتم ....
۲۰ آبان ۰۱

من منتظر پخش فصل دوم کیمیای روحم! 

و اینکه سریال جدید سونگ جونگ کی رو هم نمیدونم ببینم یا نه! چون از بازیش توی وینچنزو و خود سریال خیلیی کیف کردم.  توی نسل خورشید هم فقط بازیشو دوست داشتم چون عالیه ولی خود سریال رو بخاطر نقش اصلی زن و قسمت آخرش خوشم نیومد :)))

۲۰ آبان ۰۱
پاسخ
من فصل اول کیمیا روح دراپ کردم متاسفانه 
باوجودی که فن دو آتیشه سومین اما میخوام فصل دوم شو بخاطر بازیگر زنش بیینم اما کی خدا میدونه  😁👌
جونگ کی از،بازیگر مورد علاقه ام 🥰👌
من متاسفانه وینچنزو ندیدم نسل خورشید متاسفانه اصلا ازرنظر سناریو اصلا باب سلیقه ام نبود این سریال هم وسوسه کننده اما الان تو مودش نیستم 
۲۰ آبان ۰۱

چه کامبک های جذابی 😍

چرا از مون گا یونگ بدت میاد ؟ کیوته که خوب بازی میکنه 😅🙂 امیدوارم سریال شون هم خوب باشه 🥰

جو جونگ سوک من فقط ازش سریال اوه روح من دیدم پارک بو یونگ بازی کرده بود راجب جا به جایی روح ها بود خیلی زوج کیوتی بودن سریال خوبی بود💜💙💚🤍💛❤🧡

مرسیییییی از پستت😊🥰😍🤩😘💕💞💝💖❣️

۲ آذر ۰۱
پاسخ
بله بله 🥰👌
نه بدم نمیاد اما سبک بازیش باب سلیقه من نیست حقیقتا...
کارکترش تو پلی لیست بیمارستان عالی بود اوه روح من ندیدم اما موافقم 
بویونگ از اون دخترایی بشدت دوست داشتنی که با هر بازیگر مردی کاپل کیوتی میشه 🥰
خواهش میکنم عزیزم 💛
۲ آذر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama