موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

نگاهی به " تابستون درخشان "

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۹:۱۶


* چقدر این پوستر وایب قشنگی داره ...

از اون پوستر هایی که دلت میخواد ساعت هابهش نگاه کنی 🥰💛

حیف دوران سریال زدگی هستم وگرنه این سریال از اون سریال هایی که واقعا دوست داشتم در حال پخش بیینم [ برشی از زندگی / ایم شیوان / تم تابستونی / کتاب ]


پ.ن : این آقا پسر شناختند؟!

سریال افسانه ماه و خورشید بازیگر نقش بچگی های داداش یئون وو [ یوجونگ ]

چقدر بزرگتر شده جذاب تر و دوست داشتنی تر شده اخیرا ازش ادامه بده دیدم و حسابی صافت شدم 

پ.ن : اسم این سریال تابستان درخشان و از ۳۰ آبان پخش میشه تازه ۱۲ قسمت بیشتر هم نیست 🥰💛


پ.ن : در کنار گزارش اولیه و نهایی قرار از پروژه های مورد انتظارم گاهی براتون بنویسم میتونید پست هاشون تو قسمت موضوعات با عنوان " در انتظار " پیدا کنید 

خداییش همه ی این فیلم ها رو میشینید نگاه میکنید؟ 

 

+ منه پیر مرد نسل شما رو نمی‌فهمم

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
الان نه حقیقتا نه وقتش دارم نه حوصله شو 
تقریبا یک ماهی میشه که نتوستم یه سریال درست و حسابی بیینم 
اما خب قبلا میدیدم ^^
قبلا گفتم حرفه من نوشتن تحلیل و نقد بررسی سریال هاست و به این هدف فیلم و سریال میبنم البته تخصص ندارم اما بر اساس تجربه هام مینویسم دنبال پول نیستم اما تو تلگرام درآمدزایی دارم از این طریق  .

۲۶ آبان ۰۱

اگر در آمد زایی دارید که عالیه به همین مسیر ادامه بدید و امیدوارم خدا روزی بیشتری تو کاستون بذاره 

 

+ راز موفقیت در هر حرفه ای اینه که با بقیه متفاوت باشی.فکر کن ببین چطوری میتونی متفاوت و به سبک جدید نقد کنی. اگر این پوینت رو پیدا کنی بردی. در غیر اینصورت یکی مثل بقیه نقدکنندگان میشی و درآمد خاصی هم نداره‌.

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
ممنونم 
البته من قصدم درآمد زایی نبوده هیچ وقت و درجه اول برای خودم مینویسم اما خب بعد چند وقت تو تلگرام و اینستگرام بازخورد خوبی گرفتم  درنتیجه الان در کنار علاقه ام تبلیغات قبول میکنم البته در آمد در حد بلاگر های اینستگرامی که ویدئو فان درست میکنن نیست اما بازم خدارشکرم که از طریق علایقم تونستم به یه جایی برسم و وقتم بیهوده تلف نکردم 


بله چشم حتما 
البته میگم من واقعا قلم حرفه ای ندارم اما بازم خوش حالم که سال به سال پیشرفت میکنم تو این زمینه 
۲۶ آبان ۰۱

قلم حرفه ای مهم نیست. قلم خاص مهمه‌. دنبال یک شیوه خاص باش.

احتمالا کار سختی نباشه.

۲۶ آبان ۰۱

میدونی چیه نیلو؟ حدیث داریم که شیعیان از باقی مونده ی گل ما خلق شدن. یعنی هر دسته شیعه از یکی از چهارده معصوم. بخاطر همین هرکس دلش برای یکی بیشتر تنگ میشه،بیشتر هواشو میکنه..بیشتر..

کلهم نور واحد ولی برای من امام حسین واقعا خاصه..

امام رضا هم غریب ترینه توی این ایران..دلم هردوشونو میخواد..

ولی حالا که نمیشه..از دور هم زیارتشون کنی قبوله. هم می‌شنون،هم جواب میدن. بیا باهاشون حرف بزنیم. هیچ‌کس بجز اونا پناه نیستن. 

مهربون تر از پدر ومادر..

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
قبول دارم حرفت کاملا 
البته به قول مادر بزرگم جد ما ( جد من ) از خاندان امام موسی کاظم ( اصل فامیل ما موسوی البته من فامیلم موسوی نیست  چندین نسل قبل بودن ) و منم حقیقتا حس میکنم این حس نزدیک به امام رضا و امام موسی کاظم و امام جواد دارم بخاطر همینه....
کربلا که رفتیم در کنارش نجف و کاظمین و سامرا رفتیم عجیبه که تو حرم امام موسی کاظم و امام جواد عجیب حس آشنا داشتم انگار رفته بودم مشهد 
از طرفی من انقدر از  امام رضا حاجت و معجزه گرفتم که خدا میدونه برای همین خیلی خاصه واقعا. من سایر امام هارو هم دوست دارم اما میدونی شرایط زیارت شون واقعا وجود نداره  ...
میدونی تو این شرایط اقتصاد بد کشور ما و عدم امنیت تو شهر های مثل مکه و کربلا من ترجیح میدم برم مشهد و امام رضا زیارت کنم . من معتقدم قلب و روح مون باید با امام ها و معصومین باشه ‌...
هزینه های هنگف ملکه و کربلا و امنیت هایی که ازمون دریغ میکنن واقعا کاری کرده که دوست ندارم دوباره برم.  پدر و مادر شوهر دختر خالم تو مسیر کربلا مردن چرا بخاطر بی احتیاطی راننده  که مال کربلا بود و همین باعث شده هر وقت کسی اسم ملکه و کربلا میاره ناخداگاه استرس بگیرم که آیا برمیگرده یا نه ؟!
البته که مرگ دست خدا ک منم از خدامه تو راه دین و امام ها جانم از دست بدم اما ترسی که این این اتفاقات تجربه کردم باعث شده خودم حتی دلم نخواد دوباره برم ...

+ یه حرفی یادم باشه بعدا خصوصی برات بفرستم 💛🥰
۲۶ آبان ۰۱

قضیه ی شعر دعبل رو شنیدی؟

دعبل یکی از شاعرهای اهل بیته.(یه کتاب هم درباره‌ش هست به اسم دعبل وزلفا که اگه دوست داشتی بخونش. خیلی قشنگه)یه شعر مفصل سروده ورفته برای امام رضا خونده. رسیده به بیتی که راجبه امام کاظم علیه السلامه که میگه قبری هست در بغداد که صاحبش یه نفس پاکه و..(دقیق حفظ نیستم)

امام رضا بهش فرمودن میخوای من دو بیت دیگه به شعرت اضافه کنم تا شعرت کامل بشه؟

بعد میگن قبری هم هست در طوس(قبر خودشون) که ای وای از مصیبتش که دل رو آتش میزنه وتازمانی که خدا قائم رو برانگیزه این قبر همواره در غربت ومصیبته..TT

(آقا چرا نمیشه کامنت خصوصی داد؟😂😅)

نیلو تو تلگرام هستی؟ اگعه آره میشه آیدی‌تو بهم بدی ؟؟ (گمت کردم فکر کنم)

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
تو قسمت تماس فکر کنم  خصوصی میتونی کامنت بدی ...
آره دارم عزیزم  برات خصوصی میفرستم اینجا نمیشه 😉

۲۶ آبان ۰۱

خیلی جالبه. چون جد منم اگه اشتباه نکنم میشه زید بن علی(پسر امام سجاد)

شاید بخاطر همینه منم این احساسو به امام حسین دارم😁

امام رضا..به قول یه بزرگی که اسمش یادم نیست میگفت همه ی امام ها رئوفن ولی رأفت امام رضا کاملا مشخصه. منم اینو دیدم ازشون. یعنی امام رضا اونقدر سریع الآجابه ست که الان بگی همین الان حاجتتو میگیری.انقدر بزرگواره این امام.

من توی ایران واقعا حس امنیت نمی‌کنم. کربلا وکلا عراق میدونی،هم امکاناتشون به شدت پایینه،هم امنیت ندارن. اما من اونجا راحت ترم. چون توی ایران امنیت روانی حس نمی‌کنم من. 

مردم عراق رو واقعا خیلی دوست دارم. 

حقیقتش منم همینطور یکی میره کربلا با خودم میگم یعنی بر میگرده؟ ولی به قول خودت مرگ دست خداست. کسی بخواد بمیره تو خونه ی خودش نشسته باشه هم میره براحتی..

به علاوه امام حسین یه خاصیتی داره که همه چیز سخته در راهش..اسم کربلا هم معنی‌ش همینه دیگه. کرب وبلا.

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
چه جالبه 🥰💛
دقیقا همینه البته همه امام ها همین و همه شون از یه نسل هستند 
امیدوارم مسیری که در نهایت امتحاب میکنیم مسیر باشه که امام هامون توش بودن و خدایی نکرده به اشتباه تریم ...
میفهمم الان تو ایران از هیچ نظر امنیت نداریم ...ولی میدونی بازم ایران مادر مونه 
من هرچقدر متنفرم باشم از کشورم اما بازم ته دلم بازم اینجاست ...
انشالله که زیارت امام حسین و سایر امام ها قسمت بشه دوباره 💛

۲۶ آبان ۰۱

منم عاشق ایرانم. هیچکس از وطنش بدش نمیاد. از این نا امنی وچند دستگی که بینمون به راه انداختن بدم میاد. بگذریم حالا.

ولی توی کربلا اتحاد واقعی شیعیان رو میشه دید. این زیباست.

من تاحالا کاظمین نرفتم😕سامرا هم وقتی خیلی کوچیک بودم..

ان شاالله با امام زمان در امنیت وسلامت کامل..❤

 

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
میفهمم چی میگی انشالله خود خدانگهدار مونه ...
انشالله قسمت بشه بری 💛
من تو سفر ۱۰ روزه کربلا ۳ روز نجف ۳ روز،کربلا و یک روز کاظمین و سامرا رفتیم 
وگرنه اختصاصی نرفتیم مثل کربلا و نجف ...
۲۶ آبان ۰۱

واییی این پسره چقدر بزرگ شده!!!!

 

از پوستر حس خوبی میگیرم یچیزی مثل پوستر دهکده ساحلی چاچاچا

۲۶ آبان ۰۱
پاسخ
البته باتوجه سنش از اولش بزرگ بود  😅
فکر کنم حدود ۳۴ سالشه 😁

دقیقا منم 
من وایب دهکده ساحلی،  گوشه از ذهنت و تابستون دوست داشتنی از پوسترش گرفتم 🥰💛
البته هیچ کدام کامل ندیدم صرفا بر اساس پوستر ها وایب اونا گرفتم 
۲۶ آبان ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama