موسیقی احساس کره!

برای آزادی خودم مینویسم

موسیقی احساس من ...

نیلو :) ۱۴۰۱/۸/۳۰، ۱۵:۵۲

 

 

چند روز پیش یکی از وب ها چالشی گذاشته بود تحت عنوان " آهنگی که توصیف کنه شمارو " خیلی فکر کردم تا به این نتیجه رسیدم این آهنگ دقیقا توصیف حال و وضعیت فعلی منه...

یعنی اگر هزار بارم بهش گوش بدم اصلا از شنیدنش خسته نمیشم و هر بار بیشتر باهاش اشک میریزم :)

بی کلامش خیلی قشنگه لینک شو پایین میذارم‌^^

 

در مورد آهنگ Train wreck

 

خواننده این اهنگ رو درباره دورانی از زندگیش نوشته که حس میکرده توی ویرانه های یه قطار شکسته و خراب گیر کرده که استعاره داره از اوضاع بهم ریخته زندگیش، دورانی که با افسردگی دست و پنجه نرم میکرده و نمیدونسته که ایا میتونه ازش عبور کنه یا نه.

واژه Train wreckدر اصطلاح به معنی : اوضاع فاجعه، داغون، زندگی از هم پاشیده، زندگی مختل شده، کابوس یعنی اوضاع یا چیزی که مثل یه قطار شکسته یا ویرانه، داغونه

منبع : @englishmedia7 

 

 

دریافت موسیقی بی کلام

 

من عاشق این اهنگم

اونجا که میگه not ready to die not yet :)

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
یکی از با معنی ترین آهنگ های عمرمم 
۳۰ آبان ۰۱

ترجمه اهنگ :

Laying in the silence

دروغ گفتن در سکوت

Waiting for the sirens

انتظار برای آژیر

Signs, any signs I′m alive still

I don’t wanna lose it

من نمیخوام آن را از دست بدم

But I′m not getting through this

Hey, should I pray?

هی، باید دعا کنم؟

Should I pray? Yeah

باید دعا کنم؟ آره

To myself

به خودم

To a God? To a saviour who can

به یک خدا؟ به ناجی که بتونه…

Unbreak the broken

بچسبون شکسته هارو

Unsay these spoken words

نگه این کلمه هایی که گفته

Find hope in the hopeless

امیدو تو ناامیدی پیداش کن

Pull me out the train wreck

منو از قطار شکسته بیرون ببر

Unburn the ashes

خاکسترو بگردون به حالت اولش

Unchain the reactions

خودتو آزاد کن

I’m not ready to die not yet

هنوز برای مرگ آماده نیستم

Pull me out the train wreck

منو از قطار شکسته بیرون ببر

Pull me out, pull me out

منو بیرون ببر،منو بیرون ببر

Pull me out

منو بیرون ببر

Pull me out, pull me out

منو بیرون ببر،منو بیرون ببر

Underneath our bad blood

زیر خون کثیفمون

We’ve still got a sanctum, home

ما هنوز یه سرپناه داریم، خونه

Still a home, still a home

هنوز یه خونه ، هنوز یه خونه

It′s not too late to build it back

′Cause a one in a million chance

Is still a chance, still a chance

هنوز یه شانسه، هنوز یه شانسه

And I would take those odds

و من اونارو بدست میارم

۳۰ آبان ۰۱

سلام اونی...

قالبت چقدر خوشگل شده

جیمز ارتور....عاشق صداشم....نمیدونم چرا بعد تجمع اعتراضاتمون جلو دانشکده اینو گوش میدم....و گریم شدیدتر میشه

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
سلام عزیزم 
لطف داری 🥰
آخ آخ نگو چه گریه هایی که من با این آهنگ نکردم :((

۳۰ آبان ۰۱

امیدوارم هرچه زودتر بتونی حس و حال خوبتو پیدا کنی و خوشحال باشی::]

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
ممنونم عزیزم 
۳۰ آبان ۰۱

چقدر از این مدل چالش ها خوشم میاد.

و چیزی که گذاشتی دوست داشتم.

ما هنوز یه سرپناه داریم 💛

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
خوش اومدی عزیزم 
منم چالش هارو دوست دارم 
بله قطعا 💛
۳۰ آبان ۰۱

وای این اهنگگگگ>>>>>♡

میدونی یجورایی منو یاد یوجین می ندازه . یوجین ورنگوکو سان.

بعد اولین بار روی یه میکس سه بیوک وجی یونگ دیدمش..!

من اماده ی مردن نیستم..منو از این قطار لعنتی بکش بیرون:)))

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
این آهنگ محشرره چه خودش چه بیکلامش 
از معدود آهنگ هایی هیچ وقت از،گوش دادنش خسته نمیشم 
یا خدا یوجین کیه ؟ سه بیوک وجی یونگ کین ؟
حس میکنم اسم های کره ای هستند اما نمی‌دونم مال کدام سریال 
من کلا دوتا یوجین بیشتر نمیشناسم یکی یوجین چوی مستر سان‌شاین و یکی چوی یوجین کی ۲ ( نامادری آنا ) ....
+ خیلی آهنگ با معنی برای من ....
۳۰ آبان ۰۱

چه قالبت خوشگل شده :)

 

چه آهنگ خوبیه خوراک گریه 💀🖤

۳۰ آبان ۰۱
پاسخ
نظر لطف شماست 🥰💙
دقیقا یعنی نمیشه به این آهنگ گوش بدم و گریه ام نگیره :))
۳۰ آبان ۰۱

منم فقط یه یوجین می‌شناسم اونم یوجین چویه😂

سه بیوک وجی یونگ اسکویید گیم.

۱ آذر ۰۱
پاسخ
آهان 
بعد از یوجین یه چیزی آوردی نفهمیدم اون برای همین فکر کردم یوجین سومی در کار 
اسکوید گیم ندیدم من 🥲💔


۱ آذر ۰۱

چه قشنگ

 هنوز برای مرگ آماده نیستم

۱ آذر ۰۱
پاسخ
خوش اومدید 
خیلی قشنگه 
۲ آذر ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Biography

سلام به روی ماه کیدرامرهای عزیز🍭
روشنا هستم ( همون نیلوفر سابق ) که برگشتم ^^
اینجا قرار براتون از نقد و تحلیل فیلم و سریال/ انیمه / کتاب و گاهی روزمرگی هام بگم
صرفا اگر پست هامون دوست داریو دنبال مون کنید

چنل تلگرام ما : @news_kdrama2021
پیج اینستگرم ما : @roushanakdrama